Doc & Customer Service - Hãng Tàu

CÔNG TY TNHH CU LINES (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A successful
Outbound Specialist, Operations
tends to be knowledgeable about a wide range of businesses and market dynamics. The ideal candidate will also have good problem- solving skills in order to provide solutions and suggestions that increase profitability and efficiency.

Perform any other duties assigned by the Manager.
Update the container loading list, check VGM/discrepancies, issue the debit and credit notes to the customer & overseas agent on a timely basis.
Verify outbound documents and shipments schedule, input data into the system, issue Bills of Lading to customers, and release cargo.
Follow up on demurrage, storage, and detention charges.
Assist with specific shipment applications, such as flexi- bags and OOG items.
Assist in uploading SI, issuing draft bill of lading, and revising bill of lading.
Follow the berthing schedule, complete the loading list on time, and handle other tasks (if any) to ensure that the vessel loaded cargo on schedule.
Complete Weekly/monthly/quarterly/annual lifting reports for direct superior.
Submit the e manifest to VN Customs, release the cargo booking, and send a pre- alert notification to overseas agents on time in order to meet the requirements of the client.
Receive and react to consumer emails and phone calls promptly and accurately. Liaise with other departments on ad hoc requirements (if any).
Provide assistance to customers with outbound shipments by informing them on schedule changes and resolving any other issues that arise.

What we offer:

KPI bonus
5 working days per week
Allowance, Annual salary review, Social Insurance, Tea Break, Birthday&039;s Gift,...
Working hour: 8AM- 6PM ( 1 hour for Lunch Break)

Yêu cầu công việc

Able to make value- added contributions in cross- functional teams.
Strong written and verbal communication skills in English.
Able to handle high volume of workload in a fast- paced environment.
Preferably with 3 years of Operations in Liners related experience or equivalent.
Meticulous and able to follow through with tasks promptly.
Proficiency in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and google sheets is required.
Minimum Diploma, preferably in Supply Chain Management and Logistics

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-08 21:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Doc & Customer Service - Hãng Tàu - Mã tin đăng: 4398813. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CU LINES (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây