Dynamics 365 Support Technician (Open For Fresher)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
18 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Are you passionate about helping others and have a deep understanding of Microsoft Dynamics 365?
Microsoft Dynamics 365 (D365) is a cloud- based suite of business applications that empowers organizations to streamline their operations, improve customer engagement, and make data- driven decisions. It includes modules for Sales, Customer Service, Field Service, Finance, Supply Chain Management, and more.
We&039;re seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you&039;ll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
Responsibilities:
• Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Follows processes provided by the business.
• Attends readiness training and non- technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

Yêu cầu công việc

Our ideal candidates:
• Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude
• Experience/Knowledge in IT industry skills is a must
• Proficient in English (4 skills)
• Customer service mindset
• Available to work night shifts (rotate between 8:00 PM and 8:00 AM, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week)

Quyền lợi

Why us?
• Salary at 100% during the probationary period
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• Full working equipment will be provided
• Training will be offered
• Competitive salary depending on experience
• 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
• Annual Health Checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-28 10:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Dynamics 365 Support Technician (Open For Fresher) - Mã tin đăng: 4452857. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây