FO Assistant Manager

SEL DE MER HOTEL & SUITES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILITIE
Oversee and supervise guest arrivals and departures with the front office supervisor
Authorise charges to be made for late departures and/or compliments on them.
Motivate and maintains good staff relations.
Greet the VIP guests of the hotel. As directed by the Front office Manager. Perform special services for VIP Guest’s.
Maintain and be guided of hotel policy on credit/lost and found hotel guests properties.
Assist Reception, Guest Relations and Bellman during they are busy.
To responsible for front office operation during the absence of Front Office Manager
Answer guests inquires, attend to the needs of the guests.
Financial Performance (Upselling, Room Revenue, Operation Auditing)
Approve and sign for allowances, rebates etc., as required by Finance team.
To discuss all matters that needed to follow up with the next shift (Front Office
Focus on customer satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review). Handle guest complaints and other related problems and report on the Guest Feedback logbook.
Check cleanliness of lobby and public areas, lights and as well as front office staff in proper and orderly appearance and behavior.
Co- ordinate with all departments concerned in order to maintain Front Office functions properly.
Supervisor).
Conducts and ensures the neat of appearance of front office attendant as well as correct attitude and behaviour, discusses problems that encountered on this point with Front office Manager and Front Office Supervisor.
and to adhere to the regulations contained therein. Report any hazard to health or safety immediately to Front Office Manager or any other appropriate Department Head
Assign and approve Duty roster for all Front Office staff.
Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of Front Office
Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading
Have a complete understanding of the Front Office Policies and Procedures, Job Description, Hotel Employee Handbook, Hotel’s policy relating to fire, safety and health
Approve the working schedule for the front office attendants and submits them to Front Office Manager
Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events

Yêu cầu công việc

Well communication in English and Vietnamese
Experience –
Qualifications –
Handling guest complaints
Degree in Hospitality Management
Time management & organsation skill
Required Skills –
At least 6- month experience in the same position or minimum 2- year experience in Supervisor
Good customer service

Quyền lợi

- Health Care & Accident Insurance;
- Uniform Laundry by the Company;
- 12- 18 days of Annual Leave depends on level;
- Daily meals, Officer Check, privileges of using Hotel services,...;
- Others attractive benefits,....;
- Competitive salary package;
- Working with expat environment;

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-13 16:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/06/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Sơn Trà, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin FO Assistant Manager - Mã tin đăng: 5125611. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

SEL DE MER HOTEL & SUITES

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Pre-opening Office: 81 Hoang Duc Luong, An Hai Bac Ward, Son Tra District, Danang City.

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây