Mô tả công việc
Responsible for monitoring FO&039;s activities on shift
Handle guest&039;s requests or complaints if necessary but especially during FOM or AFOM&039;s absence
Report FOM or AFOM any serious case that can not be solved immediately
Address guest concerns, requests, or issues either individually or by enlisting the help of others
Responsible for doing and checking allowance task at the end of every month
Perform other tasks assigned by Department Head.
Yêu cầu công việc
BA or Diploma degree major in Hospitality
Prefer candidates have at least 3 years experience in related position at 4- 5 star hotel.
Excellent interpersonal skills
Good reading, writing and oral proficiency in English language
Quyền lợi
1. Mức lương hấp dẫn, theo năng lực + thưởng phí phục vụ. Competitive salary, depend on the service charge bonus.
2. Phụ cấp ca đêm, ca gãy và ngoài giờ theo quy định. Allowance for night shift, split shift and overtime as prescribed by policy.
3. Điều chỉnh tăng lương hàng năm theo tình hình kinh doanh thực tế. Annual salary increasement based on actual business result.
4. Tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHTN, BHYT, BHTN) theo quy định. Social, Unemployment, Health, 24/24 Personal Accident Insurance according to Law.
5. Phúc lợi: Benefit:
- Hỗ trợ suất ăn, gửi xe, đồng phục và giặt ủi. Duty meal, parking lot, uniform and laundry service are provided.
- Thưởng vào các dịp Lễ, Tết theo tình hình kinh doanh. Bonus in the Public holidays and New Year based on company policy from time to time.
- Chương trình khen thưởng nhân viên xuất sắc của tháng, quý & năm. Employee recognition program for month, quarter & year awards.
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến. Professional working environment, opportunity to develop in career path.
- Các phúc lợi khác (sinh nhật, đám cưới, mừng sinh con, nằm viện, ...) theo chính sách công ty. Other allowances (birthday, wedding, baby welcome, hospitalization...) based on company policy.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-04 10:45:45