Gahr Assistant Manager/ Gahr Manager (Nam Dinh) - 26709

CÔNG TY TNHH REERACOEN VIỆT NAM
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Nam Định
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Human Resources:- Monitor attendance, leave, and implement company policies. Coordinate with departments to collect data on employee overtime and night shifts for payroll processing.- Manage systems related to timekeeping, payroll, insurance, labor contracts, and other HR- related matters.- Handle and advise management on HR- related issues such as company policies, benefits, and compensation to ensure employees&039; welfare is well maintained.- Propose and draft various types of contracts including probationary contracts, labor contracts, service contracts, and contract termination agreements.- Recruitment: Ensure effective screening and selection of suitable candidates; discuss recruitment policies with management to enhance hiring efficiency. Maintain and update personnel records and employee profiles.- Liaise with government agencies such as the Social Insurance Agency, Tax Department, etc., to fulfill the company&039;s legal obligations and safeguard employee rights.- Organize and arrange labor conferences and disseminate company policies to all employees. Coordinate meetings with the Labor Union for workplace dialogues.- Training: Manage employee training programs and evaluate their effectiveness.- Administration:- Manage costs and supply of office equipment, stationery, canteen services, company vehicles, and fuel usage.- Ensure office infrastructure, security, and general hygiene are properly maintained.- Monitor incoming and outgoing correspondence, emails, forms, records, and filing systems.- Provide administrative support to other departments such as arranging transportation, accommodation, flights, visas, etc.- Foreign personnel records: Handle work permits, temporary residence cards, visas, and other necessary documents for foreign employees in a timely manner.- Ensure compliance with operational procedures and regulations.

Yêu cầu công việc

- Graduated with a Bachelor&039;s degree in Law (candidates from Hanoi Law University or the School of Law – Vietnam National University, Hanoi are preferred).
• Ability to manage tasks and personnel effectively.
• Fluent in English: Strong Intermediate level
• Good communication skills, with the ability to work in teams and collaborate across departments.
• Strong skills in legal drafting and document analysis.
• Proficient in computer skills, especially Microsoft Office applications: Word, Excel, and PowerPoint.
• Minimum of 5 years of experience in corporate legal affairs, including 1–2 years as Manager or equivalent position.

Quyền lợi

- Social insurance- Review salary: 1 time/ year- 13th month salary- Healthcare insurance 24/7- Gifts for official holiday: 30/4- 1/5, 2/9, 1/1- Employee will be off on Christmast day and Singapore Independence day.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-28 16:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Nam Định
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Gahr Assistant Manager/ Gahr Manager (Nam Dinh) - 26709 - Mã tin đăng: 5299197. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

CÔNG TY TNHH REERACOEN VIỆT NAM

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 54+56 Nguyễn Trãi, ホーチミン, ホー・チ・ミン, ベトナム

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây