Giám sát Lễ tân/ Guest Service Supervisor (KHẨN)

LADY HILL SAPA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sa Pa, Lào Cai
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Conducts shift briefings to ensure Resort activities and operational requirements are known
• Supervise front office operations during assigned shift including:
• Assisting with serious complaints
• Maintenance of guest informationn
• Supervise group bookings
• Maintenance of information about local events
• Compile occupancy statistics
• Supervise the use of the public address system (PAS)
• Supervise cashiering activities during shift including:
• Supervise the cashiering system
• Instructing staff in cash security procedures
• Dealing with irregular payments
• Attend meetings and trainings as assigned by management
• Carry out debtor control
• Instructing staff on credit policies and facilities
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Comply with company rules and regulations. Fingerprinting and uniform wear as the resort&039;s policy and standard
• Conduct Night Audit Process for the Resort
• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
• Works with Superior in the preparation and management of the Section’s budget.
• Works with Superior and Human Resources on mainpower planning and management needs
• Attend briefings daily and hand over the unfinished task to the next shift for follow- up and continued implementation.
• Prepare reports
• Carry out the tasks assigned by the Front Office Manager/ Duty Manager.
• Provide department orientation and training of the resort service standards, procedures and programs
• Cash handling and banking procedure

Yêu cầu công việc

Experience in same position is an advantage. International resort or hotel experienced is preferred. Sales experience in 4- 5 star hotel at least 2 year (1st priority).
Long- term career orientation with the resort
Initiative, courteous, hard working and attentive to details.
Good command of spoken and written English with strong computer skills.
A team player person with an attitude to learn, service mindset, open and positive thinking

Quyền lợi

13th month salary guarantee in labor contract and more depends on business situation
Support accommodation and meals
A great opportunity for stable and career development
Work 8hours/day, 1 day off/week
Duty meal in working day and uniform provided by the Resort
Other benefits, according to the company regime, include: travel, annual vacation, holiday bonus,...
Annual leave policies have an advantage over the Labor Code in that they provide 12 annual leave days in the first year of a contract and increase by year.
Basic salary and monthly service charge and Up- selling Incentive following resort policy.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-14 09:51:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám sát Lễ tân/ Guest Service Supervisor (KHẨN) - Mã tin đăng: 4184032. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LADY HILL SAPA RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây