Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh - ILA Long Khánh

ILA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Monitor telesales activities at centre;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Handle customers’ feedbacks/complaints;

- Propose events, activities for centre when necessary;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
+ Coaching and training
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
- Sales and Care Development;
Centre Operation
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
School contract
- Follow up payment at school;
- Visit school to build relationship;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
CM/GCM Delegation
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
Account management
- Manage account lost of each EP;
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Assign account to EP;
- Transfer account on time if any issue happened.

Workplace: 66 Nguyễn Văn Cừ Phường Xuân An Thị xã Long Khánh Tỉnh Đồng Nai

Yêu cầu công việc

Skills

- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;

Qualifications

- Be careful and details;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be able to well manage and organise the job;
- Training, delegation & coaching skill;
- Good leadership and management skills;
- Basic knowledge in finance;

Language

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-10 09:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh - ILA Long Khánh - Mã tin đăng: 4549995. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 146 Nguyen Dinh Chieu, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây