Guest Relation Supervisor/Executive

LA VELA SAIGON HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Check all VIP rooms before guests come, professional VIP guests.
- Directly guide VIPs to the room and carry out procedures for registering VIPs in the room quickly and efficiently.
- Perform other duties, as assigned.
- Report immediately to the Division Manager issues arising during the shift.
- Building and maintaining good relationships with customers and departments to meet customer requirements beyond expectations.
- Regularly updated the latest information on products and services of the hotel to disseminate to the staff.
- Resolve the requests and complaints of guests within the permitted authority, if beyond the handling competence, they must report to the Department Manager.
- Master the information, events, special programs of the hotel to provide guests.
- Subscribe to the letter of thanks every day, update the comments of guests.
- Supervise and remind staff to pay attention to guests, dedicated guest care from guests arrival until guests leave the hotel.
- Training on skills and skills for employees.
- Assigning staff to organize Limousine check- in.
- Every week, review the summary of guest comments, analyze the causes of complaints and find solutions to overcome.
- Help the Department in charge of establishing standards and operating procedures.
- Prepare a letter to welcome VIPs, long- term guests, regular guests
- Check the logbook to timely handle guest information.
- Collaborate with Security to ensure the safety of guests, in person to solve problems related to the loss of guests&039; property.
- Pay attention to guests&039; birthdays, honeymooners, wedding anniversaries to give special attention and care to guests.
- Evaluate the results of work completion of employees monthly.
- Monitoring the implementation of Courtesy Call daily to ensure that all requests and complaints of customers are handled promptly.
- Supervising staff to ensure compliance with hotel policies, standards and procedures.
- Review guest lists, check room arrangements and special guest requests.

Yêu cầu công việc

- Understanding the psychology of customers.
- Master the accommodation rules.
- Fluency in office computer and other software.
- Negotiating skills, training skills, good communication skills.
- At least 1- 2 years experience working as a receptionist or guest relation at 4- 5- star hotels.
- Understanding of social aspects in life, history, tourist attractions.
- English TOEIC or IELTS or equivalent, preferably more foreign languages.
- Knowledge of diplomacy.
- Having a good memory, active and flexible.
- University graduate or higher major in tourism management, business administration, foreign languages ​​...

Quyền lợi

_ Competitive salary and package
_ Professional working environment
_ Service charge

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 00:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Supervisor/Executive - Mã tin đăng: 4609394. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LA VELA SAIGON HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây