Guest Service Center | Nhân viên Tổng Đài

SHERATON HAI PHONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồng Bàng, Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Anticipate guest’s needs through observation and offer prompt, efficient service either personally or through effective communication with other associates.
Align your working practices and conduct with Sheraton Haiphong Hotel consistently strive to meet and exceed the expectations of both internal and external guests.
- Demonstrate thorough knowledge of and actively sell all products, services and special events within the hotel.
- Be aware of facilities and points of interest within Ho Chi Minh City and surrounding areas to assist with any guest inquiries.
- Handle multiple calls by prioritizing and informing callers in accordance with the hotel standards.
- Convey information, facsimiles and messages to appropriate personnel in a timely and efficient manner.
- Effectively communicate and liaise with associates on all levels, understanding the importance of teamwork within hotel operations.
- Deal with all guest requests promptly, taking personal responsibility to ensure guest satisfaction.
- Handle restaurant bookings promptly and efficiently, whilst promoting in- house facilities.
- Be fully conversant and efficient in the operation of switchboard and other related equipment, such as paging system, two- way radios, emergency phones, call accounting, guest room equipment operations and hotel channels.
- Coordinate with Room Service menu availability to ensure guest satisfaction.
- Be familiar with all room types, availability, rates, group movements and billing, daily events, promotions, VIP’s and Guest History guests.

Yêu cầu công việc

- Work in shift
- Good English communication
- Teamwork & passionate
- At least 1 year working experience in relevant position

Quyền lợi

Creative and friendly working environment.
Career development opportunities at Sheraton hotel chain and Marriott International.
Uniforms and shift meals are provided by the Hotel| Free parking for motorbikes and cars.
Rates for group employees are applied when using services at the hotel.
Domestic and international training courses.
2 month probationary period, receive full salary & service fee bonus & participate in social insurance
Vacation/annual leave | Periodic health examination.
PVI comprehensive health insurance.
05 working days according to regulations | 02 days off per week.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-03 09:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Center | Nhân viên Tổng Đài - Mã tin đăng: 4461694. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON HAI PHONG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây