Guest Service Line Agent/Nhân Viên Trực Tổng Đài

MELIÁ HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Takes room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.
• To have a complete operational knowledge of the hotel, including geographical layout, services provided and security
• Be responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly
• Be well- groomed and personal hygiene is maintained to the standards of Melia employee handbook.
• Demonstrates professional attitude and behavior at all times
• Handles “ Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction
• Adheres to strict confidentially with regards to guest’s information.
• Promotes the hotel products and services to any query
• To have knowledge of daily events in the hotel
• To have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests&039; questions
• Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance
• Performs other duties assigned by the Supevisor
• Delivers high quality service to guests. Ensures guest needs and reasonable requests are met
• Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection
• Seeks opportunities to continually improve guest service.
• Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor
• Must have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and acts accordingly
• Answers guest’s inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request
• Be responsible for monitoring wake- up call log and takes appropriate action if a call is not answered
• Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times
• To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest services for deeper.

Yêu cầu công việc

At least 6- month experience in similar position in 4- 5 star hotel
Front Office Knowledge
Advanced English, another language is a plus
Bachelor Degree in Hospitality Management

Quyền lợi

- Annual Outing trip
- 2 day- off/week
- Birthday benefit
- Shuttle bus from Vung Tau to Ho Tram
- International working environment
- Attractive salary
- 13th month salary
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus for employees from Vung Tau to Melia Ho Tram

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:20:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Line Agent/Nhân Viên Trực Tổng Đài - Mã tin đăng: 4374276. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây