Guest Services Agent - Nhân Viên Lễ Tân

VINPEARL LANDMARK 81, AUTOGRAPH COLLECTION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Arrange transportation for guests/visitors.
Process all guest check- ins, check- outs, room assignments, and room change/late check- out requests.
Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Advise guest of messages. Clear departures in computer system.
Stand, sit, or walk for an extended period of time.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction.
Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.
Cash- guests&039; checks, process all payment types, vouchers, paid- outs, charges, and provide change.
Follow company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets.
Welcome and acknowledge guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation.
Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns.
Develop and maintain positive working relationships; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of employees. Comply with quality assurance standards.
File guest paperwork or documentation. Operate telephone switchboard station.
Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
Speak using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette.
Secure payment; activate/reissue room keys.
Count and secure bank at beginning and end of shift.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room.
Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests.

Yêu cầu công việc

No related work experience is required
Good English is an advantage
Enthusiastic, resilient, can- do attitude
No supervisory experience is required
Passionate with hospitality and hotel industry
High school diploma

Quyền lợi

Get 24/24 accident insurance during the term of the hotel contract
To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance
Get competitive salary & service charge
Work 5 days per week- 2 days off per week
Have 12 annual leave days for a working year

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 10:40:40

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Services Agent - Nhân Viên Lễ Tân - Mã tin đăng: 4232936. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VINPEARL LANDMARK 81, AUTOGRAPH COLLECTION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây