Guest Services Agent/ Nhân viên lễ tân

VOCO MA BELLE DA NANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.
Registers and rooms all arrivals according to established procedures
Other tasks assigned by manager
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Assistant Manager if he/she unable to assist
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange

Yêu cầu công việc

Required Skills:

Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Must speak fluent English. Other languages preferred.
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

Qualifications:

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience:

1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

Competitive salary package: Full gross salary & service charge during the probation period
Full insurance coverage: Social, health, unemployment insurance based on 100% of your contract salary
7 accident insurance: Effective from your first working day
Other benefits in accordance with hotel policies
A dynamic, professional, and multicultural working environment
Annual leave entitlement: Calculated from the first day of probation
Internal benefits: Complimentary staff meals, uniform, employee engagement activities, labor union membership & more
Annual salary review
Flexible working schedule: 5 working days/week with 2 days off
12 Annual leave per year
International training & career development opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-23 14:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Sơn Trà, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Services Agent/ Nhân viên lễ tân - Mã tin đăng: 4462129. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VOCO MA BELLE DA NANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest services agent tại tỉnh/thành