[H2] (VIETJET AIR) CUSTOMER SERVICE TEAM LEAD

BELLSYSTEM24 VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Handle "hot cases" requiring the intervention or authority of the Team Leader.
Handle operational tasks (flight time changes, ticket adjustments, etc.).
Report any arising issues during the shift: service issues, system errors, promotion code problems, etc.
Coordinate staff to manage specialized tasks or unexpected issues: missed call follow- ups, backlog tickets, emails, etc.
Monitor the real- time dashboard and regularly track service volume, coordinating personnel activities appropriately to ensure positive service metrics across all channels.
Perform QA tasks to assess and implement plans to improve contact center quality.
Provide training for newbies if assigned by the PM.

Yêu cầu công việc

Willingness to work flexible, rotating shifts.
At least 6 months to 1 year of experience in a similar position.
Sharp, independent thinking ability, and a proactive work attitude.
Education level: College degree or higher.
Good communication skills in English.

Benefits:

Labor benefits in accordance with the law: social insurance, union, special leave, etc., along with BellSystem24&039;s policies, including teambuilding/travel, Tet bonuses, year- end parties, competitions, partner discounts, and more.
Starting salary: 10,000,000 – 12,000,000 VND/month.
Work in a supportive environment with opportunities for promotion through regular performance reviews.
Receive leadership training and specialized courses to support career advancement.
Develop diverse and valuable professional relationships for your future career path.

Working time: Flexible: 8 hours/day (including a 1- hour break) with 1 day off per week, within the following shifts:

Latest shift: 14:00- 22:00
Earliest shift: 06:00- 14:00

Location: No. 8A, Huynh Lan Khanh St., ward 2, Tan Binh District, HCMC.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-01 14:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [H2] (VIETJET AIR) CUSTOMER SERVICE TEAM LEAD - Mã tin đăng: 4685352. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BELLSYSTEM24 VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây