[Hà Nội] Customer Service Support (9-month Contract) - Philips Healthcare VN

TALENTNET CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working time: Monday to Friday, 8h30 – 17h30
Location: 15th Floor, Daeha Business Center, 360 Kim Ma, Ngoc Khanh ward, Ba Dinh Dist, Hanoi
The day- to- day activities:

Logistics support:

Address inquiries from SPS for any parts return queries.
Notify SPS with shipping information (e.g. AWB, carrier, ETA) as soon as shipment triggered for return.
Ensure defective parts and tools overdue for calibration are properly quarantined and segregated from unrestricted parts & service tools.
Arrange disposal / scrapping of unwanted tools/ parts/ equipment following the approved process.
Receive physical shipment from Singapore, arrange with transporter for delivery to Field Service Engineers (FSE) / Office/ Customers (including Distributors).
Ensure proper storage of parts and service tools in a controlled environment (controlled access to the storage area and controlled environmental condition that is good for parts/ tools retention).
Arrange with forwarder for return of defective items to Service Parts Supply (SPS), shipment of tools/ parts when necessary, ensure necessary shipping documents prepared and attached with the shipment.
Follow up with distributors for the recall of tools and defective/unused parts.

Tool management

Ensure complete tools calibration record properly review by Delivery Manager/ Lead FSE and retained for audit trial.
Maintain & update tool list of Hanoi office & Hanoi FSE team.
Track the tools movement and due date for calibration. Recall tools before their calibration due date and work on necessary calibration arrangement following the global process.
Arrange for tools repair when required, and work with Delivery Manager/ Lead FSEs on review of jobs with the faulty tools/ tools out- of- tolerance used for determination of any corrective/ compensation actions required.

Handling document

Recall defective parts from distributors; spare- part return
Paperwork for tools calibration (quotation, approval submission, document for vendor payment)
VAT issuing, Courier, Tools management, and Travel arrangement (for FSE team)
Document for tender, letter, in- out warehouse instructions
Request for quotation from 3rd party supplier following the procurement process and requirements, prepare & issue Purchase Orders to the 3rd party suppliers, follow up on invoice validation and submission
Prepare documents required for ICA Payment (Spare- part payment for supplier) and submit for payment process.
Document filing and retention for installation projects, service reports/ performance checklist, calibration documents, customer Purchase Orders, delivery records, FCO documents (including Action Notification Report), etc.
Prepare T&M quotations, obtain necessary approvals following requirements

Yêu cầu công việc

Requirements:

Strong analytical skills, customer- oriented behaviors
University Degree with minimum 1- 2 years’ experience in a similar role of Customer Service/Support in Logistics/Supply Chain/ others
Good communication and interpersonal skills, customer service mindset.
Fluent in both English and Vietnamese languages
Independent and self- motivated
Able to work temporarily

Benefits:

Gross salary: up to 33.000.000 VND/month (based on your experience) + Allowance (Transportation 1mil / Parking fee 300k)
Sign contract with Talentnet
Full- paid annual leave + Full insurances package (SI, HI, UI) + Generali Insurance.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:03:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Hà Nội] Customer Service Support (9-month Contract) - Philips Healthcare VN - Mã tin đăng: 3988852. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: lầu 6 Star Building, 33 Mạc Đĩnh Chi , Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây