Requirements:
Ability to work under high pressure.
Proficiency in Microsoft Office.
Ability to work independently and as part of a team.
Proven experience in sales minimum 1 year (in the furniture industry is an advantage), willing to learn and improve knowledge.
Proficiency in English across all 4 skills is required.
Goal- oriented with a strong drive to achieve sales targets.
Energetic, sociable, adaptable
Strong communication and interpersonal skills.
Gender: Male
Excellent negotiation and presentation skills.
Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or a related field is preferred.
Ability to build and maintain relationships with clients.
Benefits:
If you are passionate about sales and have a strong interest in office furniture, we would love to hear from you. Please send your resume and cover letter to us
Health insurance and other benefits.
Side benefits: Birthday benefits, tea break snack.
Supportive and collaborative work environment.
Every year, Director will review and increase salary base on your KPI.
Opportunities for professional growth and development.
Work at our Ha Noi Office
Competitive salary and commission structure.
Additional Information:
Working address: 26th floor, Mipec Tower office building, 229 Tay Son street, Nga Tu So ward, Dong Da district, Hanoi city.
Paid leave: 12 days follow a labor law
Working day: Monday–Friday; working hour: 08:30am to 05:30pm
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Probation: 2 months
Yêu cầu:
· Yêu cầu thành thạo tiếng Anh 4 kỹ năng.
· Có kinh nghiệm trong lĩnh vực bán hàng tối thiểu 1 năm (có kinh nghiệm trong ngành nội thất là 1 lợi thế), sẵn sàng học hỏi và nâng cao kiến thức.
· Tốt nghiệp đại học ngành Kinh doanh, Marketing hoặc các ngành liên quan là một lợi thế.
· Có động lực mạnh mẽ và định hướng rõ ràng nhằm đạt được các chỉ tiêu về doanh thu bán hàng.
· Kỹ năng giao tiếp và xây dựng mối quan hệ tốt.
· Thành thạo kỹ năng đàm phán và kỹ năng thuyết trình.
· Khả năng xây dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng.
· Năng nổ, hòa đồng, thích nghi tốt
· Có khả năng chịu được áp lực công việc.
· Thành thạo Microsoft Office.
· Giới tính: Nam
· Khả năng làm việc độc lập và phối hợp tốt trong nhóm.
Quyền lợi:
· Mức lương cạnh tranh và cấu trúc hoa hồng hấp dẫn.
· Xét tăng lương theo năng lực hằng năm.
· Môi trường làm việc hỗ trợ và hợp tác.
· Làm việc tại văn phòng Hà Nội
· Bảo hiểm sức khỏe và các quyền lợi khác.
· Nếu bạn đam mê công việc bán hàng và có sự quan tâm sâu sắc đến lĩnh vực nội thất văn phòng, chúng tôi rất mong được nghe từ bạn. Vui lòng gửi hồ sơ và thư xin việc đến chúng tôi
· Phụ cấp khác: Phụ cấp sinh nhật, snack tháng.
· Cơ hội phát triển nghề nghiệp và thăng tiến.
Thông tin khác:
· Thử việc: 2 tháng
· Thời gian làm việc: Từ thứ 2 đến thứ 6; giờ làm việc: 8:30 sáng đến 5:30 chiều
· Phép năm: 12 ngày nghỉ phép theo luật lao động hiện hành.
· Địa chỉ làm việc: Tầng 26, tòa nhà văn phòng Mipec Tower, số 229 phố Tây Sơn, Phường Ngã Tư Sở, Quận Đống Đa, TP. Hà Nội.