3S HUE INTERSOFT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administrative:

Formulation of annual budgets, preparation of monthly, quarterly and annual financial statements with accounting firms
Development, documentation and standardization of BackOffice operations
ut work related to documents, records, and procedures related to employees and the company such as labor contracts, certificates of merit, certificates, asset inspection reports....
Assist the CEO in implementation of public relation tasks and external affairs including local relevant public authorities/organizations
Coordinate with management to develop new rules and regulations for employees

Compensation and benefits:

Complete other tasks assigned by the manager.
Propose and develop the company&039;s welfare regimes, salary policies, rewards, etc,..

Recruitment:

Overall report on human resources status, discuss with departments to understand recruitment requirements to select suitable candidates
Build recruitment plan
Build appropriate channels
Implement onboarding process for new employees
Prepare recruitment documents such as JD, sample forms, tests...

Internal Communication:

Summarize reports, prepare content, and serve as meeting secretary
Assist the CEO in communication and transferring operational decisions and guidelines directly toward operation divisions
Build company culture, plan and organize corporate events such as Year- end party, Company trip, Team building, Happy hour,...
In charge of being a Vietnamese- Japanese comtor in internal meetings also external meetings

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree in Economics, Business Administration, Foreign Languages

Fluent in Japanese (N2 or higher- good listening, speaking, reading and writing)
Excellent planning, organizational, and project management skills
Preferably good English reading and writing skills
Experienced in departmental procedures and policies
Excellent communication skills and problem solving skills
Proficient in office computer technology (Word, Excel, Powerpoint, Internet)
At least 3 years experience in the equivalent position.
Having accounting experience is an advantage
Ability to work individually and in a team
Hands- on experience with office management, company events, and Expat immigration process

Quyền lợi

Chance to become team leader if you could demonstrate strong leadership skills
Free internal training classes: Japanese, English
Events: Company trip, Team building, Happy Hour, Halloween, Christmas, etc.
13 Month Salary
Performance review and salary adjustment once a year
Social Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:36:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4056654. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Hành chính nhân sự tổng hợp

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 28 Nguyễn Tri Phương, Phường Phú Nhuận, Thành phố Huế

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây