[HCM - AEON Celadon Tân Phú] Performance & Training Officer

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Performance activity

- Organizing Briefing Session on Performance Management Process in preparation for 03 phases: Setting Goals, mid- year review, year- end review for all employees at GMS

- Timely identify issues and propose remedies to ensure whole process is implemented properly and efficiently.

- Support all gather performance evaluation document & analyses its result

- Provide ongoing support and explanation to employees on Performance Management process and follow- up to ensure effective and timely implementation of the process.

Employee Relation & Employee Engagement

- Communication from information, policies, decisions from PM HQ

- Identify potential staff for succession planning purposes.

- Work with Admin Dept. organizing Company events (Best Employee, Best Practice, Long Service, Teambuilding, ...).

- Process Employee Engagement survey.

- Propose benefits & organize events and activities to connect employees

Rules and Regulations & training activities

- Check, monitor, remind and guide employees to follow the discipline rules and regulations.

- Train MBO content/ SAP SF for Store employees

- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

- Participate in disciplinary action and report

- Train new staff orientation program

- Prepare logistics for training (book room & projector, send invitation, check attendance, make training report etc.) & conduct training.
- Receive training request from Line Manager(s) and work with them to develop materials for training.
- Train promoters on Store rules.

Other duties

- Support other departments as necessary.

- Provide report when necessary

- Recruitment activities assigned by Division Leader

- Other tasks or responsibilities as assigned by Division Leader, HR Manager, Store Manager

Yêu cầu công việc

Computer literate (Word, Excel, Power point).
Good communication and problem solving skill.
Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.
Self- disciplined with ability to work independently.
1- 3 year related experience in HR
Customer focused.
Bachelors’ University or College degree in Human Resources or business- related field.
Good command of English (verbal and written) is a plus.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:19:52

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM - AEON Celadon Tân Phú] Performance & Training Officer - Mã tin đăng: 4125579. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây