[HCM - Aviation] Reservation & Customer Services

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in “ready for carriage” condition.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Compliance with Principle’ Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Providing customers with accurate and up- to- date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer- focused manner.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
AWB stock control.
Perform other duties as assigned.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Working at: SGN OFFICE | SCSC Building, 30 Phan Thuc Duyen, Ward 4, Tan Binh, HCM.
Represen Airline to recieve booking from customers.

Yêu cầu công việc

Qualifications

Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Ability to work independently and as part of a team.
Good in English.
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
Minimum of 2 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Positive attitude and a willingness to learn.
Priority for candidates have IATA Certificates.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Strong communication and interpersonal skills.

Benefits

Competitive salary and benefits package.
Opportunity to work in a fast- paced and dynamic environment.
Opportunity for professional growth and development.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 09:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM - Aviation] Reservation & Customer Services - Mã tin đăng: 4611721. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây