[HCM - BÌNH THẠNH] - TECHNICAL SUPPORT - OPEN FOR FRESHER

TALENTNET CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Issue Resolution & Responsiveness
Drive the communication with the customer to ensure the customer has confidence on problem resolution.
Research, troubleshoot, develop and implement a workaround (if needed) and gain agreement from customer on problem resolving.
Define and understand the customer issue by creating the adequate reproduction scenarios.
Effective Communication & Collaboration
Produce quality documentation and share with the appropriate team members and tech lead as appropriate.
Collaborate with cross- group peers both proactively and reactively.
Identify the right resource to collaborate with for tough & political hot problem.
Training & Readiness
Act as a subject matter expert (SME) to build readiness content and develop training (in applicable regions).
Make effective technical presentations, both internal and external.
Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and long- term career plans.
Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all scheduled training.
Provide documentation and mentoring to others within your technical specialty.
Identify current knowledge deficiencies/training needs, as well as potential future needs.
Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current knowledge deficiencies /training needs, as well as potential future needs.
Operation Precision
Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time.
Adhere to published queue or call back schedule and be available for on- call duty, as necessary.
Participate in ad- hoc projects per management request or business need.
Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed.

Yêu cầu công việc

Fluent in English.
Can work in shifts (5 days per week, including night shifts).
Open to freshers with a background in Technical/IT or a relevant field.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-13 01:50:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM - BÌNH THẠNH] - TECHNICAL SUPPORT - OPEN FOR FRESHER - Mã tin đăng: 4178716. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: lầu 6 Star Building, 33 Mạc Đĩnh Chi , Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây