HCM – Customer Experience Manager

MAISON
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

/*! elementor- v3.21.0- 26- 05- 2024 */.elementor- widget- text- editor.elementor- drop- cap- view- stacked .elementor- drop- cap{background- color:69727d;color:fff}.elementor- widget- text- editor.elementor- drop- cap- view- framed .elementor- drop- cap{color:69727d;border:3px solid;background- color:transparent}.elementor- widget- text- editor:not(.elementor- drop- cap- view- default) .elementor- drop- cap{margin- top:8px}.elementor- widget- text- editor:not(.elementor- drop- cap- view- default) .elementor- drop- cap- letter{width:1em;height:1em}.elementor- widget- text- editor .elementor- drop- cap{float:left;text- align:center;line- height:1;font- size:50px}.elementor- widget- text- editor .elementor- drop- cap- letter{display:inline- block}

JOB BRIEF:
As Customer Experience Manager who will be responsible for conducting cross team projects that will impact the most positively the experience of customers at each step of their journey in a durable way. The CX will bring together task teams and deliver on prioritized initiatives that will add most value in a customer’s lifetime.
JOB RELATION:

Direct superior: COO

Direct reports: Customer Experience Staffs

Major internal communication: All departments

Major external communications: End Customers

DETAILED JOB DESCRIPTION:

Analyze customer pain points / needs among several cohorts to identify the most impactful initiatives to improve CLV.

Benchmark leading actors in customer experience & understand the market to propose the best implementation of CLV initiatives for end customers.

Create & manage CX project roadmap, and drive the initiatives to implement your vision.

Coordinate task teams around CX initiatives from initiation to successful implementation.

Modelize and implement programs that will improve organic acquisition and retention while fitting in the customers’ journey (loyalty, referral).

Manage CS and CRM indirectly for any matter related to customer experience.

Operate autonomously; drive programs end to end including business goals, technical solution (with the support of product team) and all customer and seller- facing aspects.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-18 16:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM – Customer Experience Manager - Mã tin đăng: 4428879. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 72 Lê Thánh Tôn, District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây