CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Primary Objective:

- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro- active and give initiative effectively for customer and operations as well.- Completed signed- jobs by CS Manager.

Key Activities:

Ad- hoc Jobs/ Project
Customer Satisfaction
Report
Marketing Research (Service)
Data Analysis

Roles and responsibilities:

Report (10%)
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively

Data Analysis (20%)
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co- operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve

Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly

Marketing Research (Service) (10%)
- Survey Competitors
- Plan Store Tour

Ad- hoc Jobs/ Project (30%)
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:
Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers
Have a polite, tactful and friendly attitude
Have good understanding of the needs of customers
Excellent problem analysis and problem resolution skills
Deep process know- how
University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing
Fluent in English communication (verbal/written)
Preferred skills
Excellent communication and presentation.
Proven leadership, motivation and people.
Japanese language
Strategic thinking and project management skills
Analytical and organizational leadership
Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level
Self- directed, high energy and proactive working style
Benefits:
– Full salary social insurance
– Training and learning development;
– Many opportunities of development (transfer, promote)
– 12 days annual leaves
– 1- day work from home per week (as approved by HOD)
– Performance bonus
– 13 month salary
– Premium healthcare
– Meal at canteen
– Transportation allowance

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-03 17:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4775039. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây