[HCM] MARKETING DEPUTY MANAGER (E-COMMERCE)

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

PRIMARY OBJECTIVES

Cooperate with internal & external marketing team to plan, develop and implement all aspects of digital marketing strategy to reach more customers, achieve more revenue, and build stronger relationships with our customers/partners.
Developing strategies and tatics to boost the company&039;s reputation and drive qualified traffic
Plan & lead mid to long term marketing strategy to gain trust & strong bond with Aeon customers.
Play a crucial role in achieving AeonEshop business goals and objectives by building Marketing strategy & lead the marketing team to effectively executive activities, promotion, advertisement.
Apply digital tools & tatics to drive traffic to company pages and accumulate loyal customers database.

Marketing Strategy to enhance customers&039; engagement
- Continuously analyze PEST, SWOT, company, target customers, competitors to clearly understand current situation.
- Utilize all owned, earned & paid media to effectively & efficiently reach KPIs & objectives.
- Develop & manage social networking channels: Facebook, tiktok, zalo, YouTube, Instagram, …
- Plan & propose 4P strategy, marketing calendar, promotion campaigns to achieve company goals.
Lead marketing team to achieve KPIs
- Cooperate with internal & external teams to accomplish company missions and projects.
- Nurture learning & developing spirit among team.
- Setting KPIs, Goals, Objectives & guide the team to achieve these targets.
- Leading & developing the team to effectively working toward common goals.
Develop & optimize current & future Ecommerce platforms
- Cooperate smoothly with payment, delivery & other service partners to bring all- rounded experience to customers.
- Development plan according to each specific stage to assess the level of each campaign.
- Analyze & optimize current platform: UX UI, front- end, back- end & customer purchasing process.
- Take part in projects to build & develop new platform follow company direction.
- Integrate & utilize supporting system & tools such as CRM, to maximize customer life time value
Control Marketing budget & expenses to reach target operating income
- Utilize all owned & earned media to reduce dependence on paid media.
- Control marketing budget and other related expenses to achieve target operating income.
- Regularly review & revise contracts, agreement with agencies & partners in order to maximize efficiency & ROI.

Yêu cầu công việc

Above 4 Years experience in Marketing or similar position
Bachelor Degree in Business or Marketing
Good communication skill
Work well under pressure
Good planning skills
Good English is a must
Team- Oriented, Goal- Oriented, Customer- Oriented

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:48:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] MARKETING DEPUTY MANAGER (E-COMMERCE) - Mã tin đăng: 4157615. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây