COMPANY INTRODUCTION
Ngân hàng UOB là một ngân hàng hàng đầu tại châu Á với mạng lưới toàn cầu gồm hơn 500 văn phòng tại 19 quốc gia và vùng lãnh thổ thuộc Châu Á – Thái Bình Dương, Châu Âu và Bắc Mỹ. Tại châu Á, UOB đặt trụ sở chính tại Singapore, đồng thời hoạt động thông qua các ngân hàng con tại Trung Quốc, Indonesia, Malaysia, Thái Lan và Việt Nam, cũng như các chi nhánh và văn phòng đại diện khác trong khu vực.
UOB Việt Nam cung cấp dịch vụ tài chính cá nhân và doanh nghiệp cho cả khách hàng Việt Nam và nước ngoài. Nhằm thực hiện cam kết lâu dài trong việc mang dịch vụ và giải pháp tài chính tốt nhất tới khách hàng trong toàn quốc, chi nhánh ngân hàng UOB tại Hà Nội (chi nhánh đầu tiên bên ngoài trụ sở chính tại TP. HCM) được khai trương vào tháng 6/2019. Với việc mở rộng ra khu vực phía Bắc, cùng với mạng lưới liên kết xuyên suốt của UOB trong khu vực, chúng tôi có được lợi thế tốt nhất để kết nối các khách hàng của mình với những cơ hội kinh doanh tại Việt Nam, cũng như hỗ trợ các doanh nghiệp Việt Nam nắm bắt những cơ hội kinh doanh tại thị trường ASEAN và xa hơn nữa.
UOB gắn bó với thị trường Việt Nam từ năm 1993. Chúng tôi khởi đầu với một văn phòng đại diện chỉ có ba người, và hai năm sau, trở thành ngân hàng Singapore đầu tiên thành lập văn phòng chi nhánh tại TP. HCM. Ngày 6/8/2018, chúng tôi ghi dấu mốc tiếp theo với việc chính thức thành lập Ngân hàng UOB Việt Nam (UOB Việt Nam) và mở ra một chương mới trong lịch sử của UOB tại Việt Nam. Với đội ngũ hơn 500 nhân viên, UOB Việt Nam là ngân hàng con thứ năm của tập đoàn UOB tại châu Á, thể hiện niềm tin của tập đoàn UOB vào triển vọng thị trường Việt Nam.
Nhân Viên Digital Content Officer (Outsourcing)
Tính chất công việc
Toàn thời gian
JOB DESCRIPTION
Provides input to
channel testing strategy
decisions regarding Vendor/agency selection, development of creative assets,
Stays abreast ofindustry trends to develop ongoing subject matter expertise in the digitalacquisition/online media and marketing space.
Supports campaignManagement across existing programs, as assigned by Manager
Understands andWorks with/within marketing budget, agency and Vendor relationships.
Optimizescreative, messaging and acquisition landing pages to generate business resultstied to key performance indicators
Ensures QualityAssurance in ad copies, landing pages, and sitelinks pre and post launch
Workscollaboratively with team to achieve campaign and business goals
Supportsleadership on assigned campaigns and tracks data to assist in acquisitionforecasting and Performance reporting for campaigns
Utilizes reportingto ensure key performance indicators are Efficiently met month over month
Appropriately assess risk when businessdecisions are made, demonstrating particular consideration for the firm&039;sreputation and safeguarding UOB group, its clients and assets, by drivingcompliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy,applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct andbusiness practices, and escalating, managing and reporting control issues withtransparency.
REQUIREMENTS
1- 2 years ofexperience hand- on running marketing or digital campaigns for a large globalorganization
Bachelor’s/University degree or equivalentexperience
Digital agency experience is a big plus
BENEFITS
International working environment
Annual Paid Leave, Holiday Paid leave,...
Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check- Up Program
HOW TO APPLY
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 31/1/2025
APPLY NOW
6 applicants