HCM - Operation Specialist (Flying Tiger)

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB BRIEF:
Operation Specialist will be responsible for overall daily operation of all assigned stores, ensuring excellent customer services are provided and the sales target are met. This position will also be responsible to train, coach, and motivate staff to perform their duties at their best.
JOB RELATION:
Direct superior: Brand Manager, Group Brand Director
Direct reports: Store team
Major internal communication:
Major external communications:
DETAILED JOB DESCRIPTION:
Business performance
- Support complaint resolution and customer service when products issues are identified, escalating to Zebra A/S as required.
- Responsibility for the working environment, complying with local labor rules and guidelines.
- Organize sales competitions and drive retail excellence in market.
- P&L responsibility for Store Operations.
- Implement the global Flying Tiger Copenhagen store concept through the Store Operations Manual and ensure implementation in all stores. Reporting on implementation to be closely followed through applicable platforms (Instore Excellence app)
- Optimize cost spend and maximize revenue.
Leadership:
- Leads from the field where 50- 70% of their time is spent.
- Setting objectives and establishing framework and processes for the Area Managers according to global Flying Tiger Copenhagen standards.
- Hire new Area Managers and handle replacements, if needed
- Regularly mentor, coach, and support Area Managers towards maximum performance
- Ensure Area Managers are trained to optimise the business opportunities presented within the Flying Tiger Copenhagen concept and the Store Operations Manual.
- Approve salaries and staff hours for all store staff.
Budget overview, reporting/ accounting:
- Check, approve and sign reports, including annual report for their market. (Partner discretion)
- Comment on monthly business reporting
- Check invoices and approve their final payment.
Store Portfolio:
- Plan store renovation plans + carries out day- to- day maintenance including budget administration together with local Property & Expansion team.
- (Remaining store portfolio in handled by local Property & Expansion team, including creating expansion & consolidation plans, find opportunities for new store locations, open/ close sites, and negotiate terms for new/ renewed contracts with landlords)

Yêu cầu công việc

Regional Manager core skills:
- Strong analytical skills and critical thinking to interrogate and analyze information to drive financial and business decision.
- Being proficient in Microsoft Office applications, such as Excel, PowerPoint and Word.
- Commercial awareness.
- Effective communication skills to engage teams, build relationships, explain patterns, advice the business and summarize complex financial arguments in a simple way.
- Fluent in English verbally and written.
- Showing extensive knowledge of retail management best practices.
Personal Characteristics
- Flexible and pragmatic attitude.
- Ability to engage, motivate and mobilize teams based on different locations.
- Great organizational skills and ability to perform and adapt to a high demand, time- sensitive, fast- paced changing environment.
- Ability to connect, build relations and communicate effectively across cultures.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-15 04:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Operation Specialist (Flying Tiger) - Mã tin đăng: 4893071. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây