[HCM] - Senior CRM Executive

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TAM SƠN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Loyalty management
- Lead ideation and conceptualization for program development and optimization, including process optimization
- Define loyalty offer strategy in partnership with data and strategy teams to maximize ROI.
- Monitoring customer buying: active customers, inactive customer, lost customer and allocating CRM budget for each customer
- Work with analytics team to enhance predictive value of our customer acquisition models
- Design and manage communications strategy for the client focused on attracting, developing and retaining customers.
- Streamline and automate fulfillment processes for member enrollment, member benefits, promotion fulfillment, and program reporting working closely with cross- functional supporting teams (product, analytics, technology, and other marketing functions)
- Monitoring CRM budget, tracking & following up with Brand retail team for CRM expense to be aligned with plan.
- Tracking monthly for birthday of top VIP and working closely with Brand Retail team to ensuring satisfaction of customers.
* Customer experience management (CEM)
- Working closely with Call Center team to get customers feedback, analysis and solve customer queries.
- Identification customer touch point; Analysis, implementation of measures and report of results
- Work with retail team to improve customer satisfaction
- Work alongside Brand Marketing team to support with store- level email marketing to drive footfall, including localized offers and event invites
- Customer Commitment: Monitoring of Customer Complaint, Customer Satisfaction Goodwill maintenance
- Proposing and tracking Customer Care program to enhance customer satisfaction, customer loyalty & retention.
- Training for sales team about CEM, store service standard
* Partnership
- Develop relationships with key partners to maximize business, identify cross sell touch points, and proactively- seek opportunities to deepen the relationship with said partners.
- Execution of sales strategies to create viable sales pipelines and management of sales opportunities from lead generation to closure.
- Prospect, qualify, develop, acquire, and maintain new business with total internal and external partnership.
* Other tasks assigned by Manager

Yêu cầu công việc

* Core Competencies
- Creativity
- Dynamic
- Enthusiasm
- Positive thinking
- Flexibility
* Skills
- Good negotiation skills
- Excellence problem solving skills
- Team work skills
- Excellence communication skills
* Knowledge
- Advanced knowledge of Customer service, customer satisfaction
- Ability to present data and information in a simple and concise way.
- Hands on experience with CRM software, customer service software and MS Excel
- Working experience in CRM department from fashion, beauty industry is an advantage
- Bachelor’s degree in economics, commerce or relevant fields.
- At least 3 – 5 years’ work experience

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 08:05:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] - Senior CRM Executive - Mã tin đăng: 4294005. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TAM SƠN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây