HCM - Service Trainer - Brand Charles & Keith, Pedro

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Service Trainer delivers learning products and services in a variety of environments, using multiple learning delivery modes and methods. You wil assesses learning needs and adapts the facilitation approach to reflect desired learning outcomes and learner needs. You will responsible for knowledge and skills transfer by delivering learning content, facilitating group discussions and responding to queries. You will drives learner development and commitment to continuous learning by actively providing feedback and learner support. Evaluates curriculum effectiveness and recommends improvement areas by collecting learner feedback as well as analysis learning delivery approaches and materials. You have to have a strong communicator to builds trusted relationships and creates a cooperative and engaging learning environment.
Implement training courses & Evaluate training effectiveness

Evaluate training effectiveness to ensure training programs achieve set goals.
Organize effective training and attract many employees to participate.

Coaching in stores & Field Training

Store check the knowledge, skills and processes and provide on- the- job training (coaching) on the content employees have learned on nation wide

Develop new training content

Provide feedback on learning and fashion programs to enhance store staff’s skills so that they are equipped with necessary skills
Develop quality training content that is suitable for students.

Manage and build e- learning platforms

Manage staff participation and control results
Build and compile document content to upload to the platform

Report training & coaching result as assignment

Yêu cầu công việc

Love and have a sense of fashion
Minimum 1 year working experience in conducting trainings, preferably in Retail/Beauty industry
Pro- active, independent and meticulous
Fun, vibrant & outgoing personality with great personal style
Good in English will be a plus
Proficient in MS Office applications (Canva/PowerPoint/ Word/ Excel)
Excellent communications and interpersonal skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 14:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Service Trainer - Brand Charles & Keith, Pedro - Mã tin đăng: 4675205. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây