HCM - Service Training Supervisor – Charles & Keith, Pedro

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Identify current and future training needs, particularly focusing on behavioral and competency- based training requirements.
- Develop strategic plans and annual training calendars to guide the LnD team&039;s activities and priorities.
- Oversee the quality and effectiveness of the trainer team and training programs, utilizing various assessment methods including in- class assessments, store checklists, and evaluations.
- Implement training programs as necessary to ensure store teams meet Maison&039;s customer service standards.
- Supervise and support the LnD team, ensuring their alignment with Maison&039;s training objectives.
- Responsible for devising and executing monthly/yearly training plans in line with organizational goals.
- Manage the budget and finances associated with training initiatives, optimizing resources for maximum impact.
- Develop tailored training programs to meet brand requirements and enhance team capabilities.
- Centralize and manage all team reporting data to track performance and inform strategic decisions.

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s Degree in appropriate field in Human Resource Management, Psychology, Hospitality, Economy or equivalent.
Work Experience:
- Preferably Supervisor/5 years & up experienced employee specialized in Training & Development or equivalent
- At least 3 to 5 years in conducting Sales Training or Customer Service Training
Functional skills:
- Proficient in MS office applications
- Excellent Presentation Skills
- Excellent written and oral communication and translation skills
- Current knowledge of effective training & development methods
- Vietnamese and English proficiency
- Strong interpersonal and organizational skills
Other skills:
- Work well under high pressure and deadline oriented.
- Passionate about continuous learning
- Proactive and open minded. Service mindset
- Extremely organized with strong time- management skill
- Ability to work independently and with others
- Detail oriented, analytical and inquisitive
- Travel required.
- Hands on and can do attitude
Benefits:
- Periodic health examination
- 13th month bonus, Kpi bonus per year
- Participate in Social Insurance according to labor law regulations
- Enjoy purchasing policies at preferential prices exclusively for Maison employees.
- 12- 15 days annual leave
- Review salary once a year
- Basic salary + lunch allowance + parking allowance
- Generali 24/7 accident insurance

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-11 21:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Service Training Supervisor – Charles & Keith, Pedro - Mã tin đăng: 4638009. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây