LU (E)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Description
Campaign Execution and Optimization

Manage technical and promotional mechanisms, including optimizing coupon distribution, brainstorming user activities, testing coupons to prevent abuse, monitoring budget absorption.
Provide feedback and ensure quality control for campaign assets, including visuals, copy, and motion.
Execute and continuously optimize campaigns across marketing channels, including creating landing pages, push notifications, merchandising emails, and other placements across platforms (App, Mobile Web, Website).
Develop mechanisms and content direction for User programs with the objective to improve Traveloka Customer acquisition, Retention and Growth

Project management & Coordination

Coordinate with outreach marketing channels, including Performance Marketing, Social Media, to increase traffic and optimize Traveloka conversion rate.
Collaborate with multiple stakeholders (Designers, Customer Service, Partnership, Central Platform, Product) to deliver campaign activities on time, optimize traffic and conversion to transaction, and ensure efficient end- to- end execution processes.

Data Analysis and Reporting

Identify trends, patterns, and insights from campaign data to inform future strategies and optimizations.
Proactively identify areas for improvement in campaign performance and propose data- driven solutions to address them.
Generate comprehensive reports detailing campaign performance, key findings, and actionable recommendations for improvement.
Utilize analytical tools and metrics to evaluate the performance of campaigns, including but not limited to click- through rates, conversion rates, and engagement metrics.


Requirements

Resourceful in executing and achieving goals.
Fluent in English for communication and project management.
Proficient in data crunching using various analytics tools, including basic formula application in Excel/Spreadsheet software.
Previous experience in translating complex data findings into clear insights, with a talent for storytelling, is highly advantageous.
1- 2 years of experience in a digital company or familiarity with ecommerce/digital products or having strong business intelligence acumen is also valued.
Capable of multitasking and effectively prioritizing multiple projects in a fast- paced environment.

If you like wild growth and working with happy, enthusiastic over- achievers, you&039;ll enjoy your career with us!
https://ybox.vn/a/dtthang]

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-11 09:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4410255. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LU (E)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây