Head of Call Center Section (Trưởng Bộ phận) - Biết tiếng Hoa

INDOVINA BANK LTD.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Planning/Budgeting
- Manage and supervise section&039;s plan as assigned
- Establish and execute section&039;s plan in each period
- Build and perform the customer service applications in IVB system
Manage and operate overall activities of Call center section
- Implement, supervise Call center agents upon advising clients on IVB’s products and services information, account transactions, card transactions information on all channels of the Bank build the programs, plans and solutions in performing works assigned
- Implement, supervise Call center agents upon carrying out on- demand customer care programs by telephone
- Prepare report of the implementation in daily/monthly/quarterly/ yearly
- Implement, supervise Call center agents upon making queries of transactions by phone
- Monitor the call quality of Call Center agents.
- Research and propose modern technology which appropriate with banking development trend
- Collect and summarise feedbacks, queries, opinions, complaints of customer via received channel of Call Center to report to management for developing product, services.
- Implement, supervise Call center agents upon receiving and process client’s feedbacks on IVB’s products and services via Call Center communication channels
- Support Call Center agents and cooperate with related Units to resolve every dedicate/ difficult to customers in time.
- Summarise the frequent questions and update the reasonable anwers of Call Center agents to enhance the quanlity and effiency of customer care.
- Implement, supervise Call center agents upon Marketing IVB’s products and services via telephone
- Propose solutions for the remaining on work of Call Center Section.
- Implement other assigment from Head of Units.
- Organise, arrange and monitor the working plan, time to ensure the quantity of Call Center Agent in the peak hour.
Employee management
- Manage and supervise the employee performance compared with plan, periodically evaluate the performance of employees
- Guide, to organize and execute the plans of training and improving working knowledges for employees
- Assist Department Head to assign KPIs to each employee

Yêu cầu công việc

- Problem solving and decision- making skills
- Good at skills of presentation, teamwork, time magement, training
- Knowledge: have the knowledge of macroeconomic, the regulation of non- cash payment, domestic payment, domestic and international card market, account opening and using, 5S procedure for customer service
- Experience: At least 03 years of experience in management position of Call center service
- Males/ Female gradudate with bachelor degree, major in finance and banking, economics, bor equivalent.
- Priority to communication Chinese or English: TOEIC 600

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-11 20:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Head of Call Center Section (Trưởng Bộ phận) - Biết tiếng Hoa - Mã tin đăng: 4637476. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INDOVINA BANK LTD.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây