Head of Customer Experience

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Head of Customer Experience
is a leadership role in our organization, responsible for initiatives that deliver best- in- class customer centricity practices in the fintech industry. This role involves collaborating with various departments to establish vision, create strategy, and implement projects that improve our service quality and support the organization’s strategic goals. The ideal candidate will have similar experience in a leading technology company in Vietnam or abroad, outstanding leadership, and a track record of delivering measurable improvements.


What you will do

Leadership: lead the Customer Experience department, which comprises of Customer Service and Customer Experience Excellence; set strategic goals and objectives that align with the organization’s vision; develop and implement a roadmap to improve service quality across the organization;
Innovation and technology: stay abreast of industry trends and technological advancements (including AI) that can drive service- quality improvements;
Responsible to defining the vision, create strategy, and improve service quality of the whole MoMo platform and services to its more than 30 million users;
Efficiency: identify opportunities for operational improvements; utilize lean and other process improvement methodologies to drive efficiency, reduce costs, and improve quality;
Performance metrics: develop and monitor key performance indicators to measure the effectiveness and quality measurements; use data- driven insights to make decisions;


What you will need

Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to use data to inform decisions and drive changes;
Have led similar function at a leading tech company in Vietnam or abroad;
10+ years of experience in customer service, customer experience;
Having an advanced degree (Master’s or MBA) or management consulting experience is a plus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-29 04:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Head of Customer Experience - Mã tin đăng: 4523610. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây