Head of Customer ServiceUrgent job Prudential Vietnam Assurance

PRUDENTIAL VIETNAM ASSURANCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Direct the continual review of customer experience and recommend strategies & action plans to ensure a comprehensive service strategy that supports a customer- centric organization;
- Lead continuous improvement to ensure effective frontline service delivery and customer care activities, in
- General Agency, Contact Center, Partners and every customer touchpoints and journey;
- Develop and implement tracking & reporting standards and systems for all customer experience activities for new and existing policies and policyholders;
- Actively collaborate with Customer Service, Operations, Operations Transformation and Distribution Services to ensure the delivery of a fully aligned customer servicing and support framework;
- Actively collaborate with Customer Experience- Marketing to ensure fully aligned customer voice and messaging;
- Drive strategic planning & initiatives where customer service and sales support expertise are required; · Identify and develop solutions / opportunities brought about by regulatory challenges/changes; new technology and service opportunities.
People Management:
- Recruit, build and develop an engaged, competent and effective team;
- Define, communicate and execute a development plan to attract and ensure career growth and success of customer service and satisfaction staff;
- Establish a framework to retain high- potential and high- performance team members, by identifying talent and implementing clear succession plans.
- Implement open and clear lines of communication with the team through regular career development discussions with direct reports, in line with the PVA Performance Management Process;
- Conduct and document regular performance reviews and an annual reviews;
Risk Management:
- Maintain a Quarterly Departmental Risk Register (DRR) to capture both significant and non- significant functional risks;
- Be responsible & accountable for planning/execution of business objectives in conformity with risk management requirements and compliance with all internal and external regulations.
- Implement robust governance (operational processes & procedures) in close consultation with local (PVA) and regional (PCA) Risk, Governance & Compliance guidelines and rules;

Yêu cầu công việc

Qualifications:
- Experience in Life Insurance / Financial service.
- University degree; at least 10 years of experience in customer services management;
Skill and knowledge
- Good structured thinking and customer mindset;
- High agility to change (innovation mindset);
- Demonstrate to work across the organization and drive continuous improvement.
- Ability to manage conflict, pressure;
- Strong at People development and management;
- Understand Life Insurance market is an advantage;
Core competencies: Fit with 5 Core Values of PVA and Leadership capability model of Prudential.

Quyền lợi

13th salary and performance bonus

Medical check- up

20 annual leave day per year

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:15:48

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Head of Customer ServiceUrgent job Prudential Vietnam Assurance - Mã tin đăng: 4019263. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 2 Ben Can Giuoc Street, District 8, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Giám Đốc Và Cấp Cao Hơn
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây