Head of Marketing and Customer Relation Department - Business Center

NGÂN HÀNG TNHH INDOVINA – HỘI SỞ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Building and implementing plans
- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the business and expense plan of Department per year/in each period.
- Proposing, implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the Department.
Managing and executing operations of the Department
- Implementing the credit product delivery to customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement
- Organizing marketing and advising customers related transactions: capital mobilization products, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments, digital banking services, foreign exchange activities.... and other customer services.
- Promoting and managing business activities for IVB customer segments:
+ Developing and managing cooperative relationships with partners.
+ Implementing sales promotion programs for the sales team.
+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.
- Managing business activities for customer segments:
+ Implementing customer management, evaluation, and classification.
+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.
- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:
+ Credit granting:
* Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/overdue loan of customers at the unit.
* Controlling the credit application documents, disbursement documents of the Marketing and Customer Relation officers according to regulations.
* Timely detecting and preventing risks and fraud in credit profiles of customers.
+ Other products and services: marketing, customer management, customer service according to regulations.
* Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.
Human resources management
- Assigning targets, guiding, and evaluating working performance for employees.
- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.
- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.
- Organizing, managing, coordinating to implement tasks on general administration and human resources for all employees of the Unit.
Others
- Periodically/ad- hoc reporting as required.
- Performing other tasks as assigned by the management/Branch manager.

Quyền lợi

Dynamic environment
13th month salary
Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-09 10:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/01/2026
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Head of Marketing and Customer Relation Department - Business Center - Mã tin đăng: 5440980. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TNHH INDOVINA – HỘI SỞ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Head of marketing tại tỉnh/thành