Help Desk Officer

CÔNG TY TNHH AMARIS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Who are we?Mantu is an independent international consulting player, founded in 2007. Bringing together expert and complementary brands, Mantu stands out for the breadth of its spectrum, responding to all business transformation challenges.

From its headquarters in Geneva, Switzerland, Mantu relies on a community of 12,000 talented people in more than 60 countries on 5 continents and has a turnover of 1billion euros.

Its activities are divided into four practices:Leadership & Advocacy, Technology, Brand Strategy & Experiences and Total Talent Management.

Job descriptionAs a Help Desk Officer, part of Mantu’s IT team, you will join a dynamic and international environment dedicated to providing high- quality technical support to our internal community. You will play a key role in ensuring the smooth operation of IT systems and delivering excellent service to users across the organization.

A wide range of skills, all serving a single mission: connecting and powering companies with leading teams and technology to succeed faster and sustainably. 

Your missions:
Gather user information and accurately determine the nature of technical issues
Categorize and escalate tickets to the appropriate Level II support team when necessary
Manage all calls received via the dedicated IT Support line
Provide assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware
Deliver local and remote support to internal Mantu team members (including staff and consultants)
Configure devices using Microsoft Intune and conduct Welcome meetings for newly onboarded users
Guide users through problem- solving processes with clear communication
Resolve first- level technical issues whenever possible

Yêu cầu công việc

Your profile:
Strong communication skills, customer- focused mindset, and ability to work under pressure
Minimum 2 years of experience in Help/Service Desk, General IT Support, Troubleshooting, or similar positions
Bachelor’s degree or above in Information Systems, Information Technology, Networking, or a related field
Fluent in English; proficiency in French or any other language is an asset
Ready to thrive in a dynamic and challenging environment
Experience with ticketing systems; familiarity with Windows Server, Active Directory, or Exchange is appreciated

Quyền lợi

What we offer:
Strong commitments to CSR, notably through participation in our WeCare Together program
An international community bringing together 110+ different nationalities
A vibrant workplace that frequently gathers for internal events (afterworks, team buildings, etc.)
A robust training system with our internal Academy and 250+ available modules
An environment where trust has a central place: 70% of our key leaders started their careers at the first level of responsibilities

Mantu is proud to be an equal opportunity workplace. We are committed to promoting diversity within the workforce and creating an inclusive working environment. For this purpose, we welcome applications from all qualified candidates regardless of gender, sexual orientation, race, ethnicity, beliefs, age, marital status, disability, or other characteristics.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-05 06:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Help Desk Officer - Mã tin đăng: 5437070. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Desk Officer

CÔNG TY TNHH AMARIS VIỆT NAM

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu 15 Tòa nhà Viettel, 285 Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Desk Officer tại tỉnh/thành