[HN] Công Ty Công Nghệ MAGESTORE Tuyển Dụng Chuyên Viên Customer Support Full-time 2024

HIỀN THU
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Founded in 2009, with 13 years of working experience, we&039;ve worked with thousands of worldwide retailers from the USA, Canada, Europe, Australia, and Asia to help them boost sales and grow every day.

Our vision is to become a long- term partner of the global retail brands that provide a full solution including the world&039;s 1 POS for Magento, IT, and Digital Marketing services.

Magestore is a part of the BSS Group- an Ecommerce & full- service provider.

For more information:
Magestore Solution
: https://www.magestore.com/
Magestore Culture
: https://insights.magestore.com/
Magestore Job
: https://career.magestore.com/

Customer Support Executive

Kinh nghiệm

Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm

JOB DESCRIPTION

Analyze customer issues, troubleshoot problems, and collaborate with the technical team to provide timely and effective solutions.
Respond to customer inquiries and concerns through email, chat, or phone, delivering clear and accurate information.
Develop and update knowledge base articles, FAQs, and support guides to empower customers to find solutions independently.
Guide customers toward achieving their desired setup results, offering advice and recommendations for optimal app usage.

REQUIREMENTS

Proficiency in English, with an IELTS score of 6.5- 7.0 or a TOEIC score of 685- 830.
Experience in customer service or teaching (tutor, teaching assistant).
A minimum of 6 months of experience in Technology, E- commerce, or Marketing (preferred).
Have strong communication, analytical, and critical thinking skills.
A major in English Linguistics and Literature (preferred).

BENEFITS

team building, health care, volunteer...).
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift.
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing and negotiating with diverse clients.
clubs: running, football, board games…
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Youth and dynamic working environment with 95% members are 9x, we have many
Salary: 8- 15M VND, with reviews every 6 months.
Complimentary tea and coffee, and access to a library of interesting books available for free borrowing.
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trends.

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 9/9/2024

APPLY NOW

3 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-19 21:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Công Ty Công Nghệ MAGESTORE Tuyển Dụng Chuyên Viên Customer Support Full-time 2024 - Mã tin đăng: 4660041. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HIỀN THU

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây