[HN] Công Ty SECOMUS Tuyển Dụng Nhân Viên Customer Support Full-time 2025

PHUONG ANH NC
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hà Nội

Secomus, a thriving company specializing in e- commerce, has been developing products on the Shopify platform to delight hundreds of thousands of customers from the USA, Canada, and Europe. Our rapid growth and success make us an exciting workplace, and we always welcome potential candidates with attractive compensation and benefits.

Customer Support Full- time

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Build long- term relationships with key customers to ensure satisfaction, loyalty, and retention.
Track app usage/behavior to identify high- potential customers (VIP candidates).
Be the voice of the customer internally by sharing insights and feedback with product and support teams to improve the overall experience.
Work 5.5 days per week: onsite Monday to Friday + remote Saturday mornings. The office is located in Cau Giay, Hanoi.
Further details will be discussed during the interview process.
Collaborate with team members to analyze and develop suitable solutions for customer issues.
Support analyzing and developing suitable solutions for customer issues.
Request positive reviews on the Shopify App Store after customers are satisfied.
Understand customer needs and goals to guide them in using relevant features.
Support customers in English via live chat, email tickets, and meeting calls. Work with the technical team (developers) and other departments as needed.
Guide customers to value by proactively helping them adopt features, solve problems, and achieve their business goals.

REQUIREMENTS

Experience in B2B sales or account management is a plus.
Preferred: Experience in CS at a SaaS company, e- commerce, or technology startup.
Experience in customer support or regular customer interaction.
Responsible, eager to learn, and strong teamwork spirit.
Good English proficiency in all four skills: Reading, Listening, Speaking, and Writing (IELTS 6.5 or equivalent).
Logical thinking, analytical thinking and understanding of user behavior.
The ability to use other language(s) is a plus.
Knowledge and interest in Technology, E- commerce, and Affiliate Marketing.
At least 2 years of experience in Customer Support, Customer Success, or related roles, preferably in the B2B SaaS industry.
Analytical thinking and understanding of user behavior.

BENEFITS

Salary review every 6 months.
Bonus for convincing customers to higher subscription plans.
Holiday bonuses throughout the year.
Bonus for each 5- star review received from customers.
Work environment with a young, dynamic, and cheerful team.
Base salary: 10- 15 million VND/month (based on experience, negotiable during the interview).
Annual performance- based bonus.
Priority for transferring to other departments such as Tester, BA, Partnership, Sales, Marketing, etc.
Bonus for achieving outstanding accomplishments.

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 12/10/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-15 23:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Công Ty SECOMUS Tuyển Dụng Nhân Viên Customer Support Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5274749. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PHUONG ANH NC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Nhân viên support tại tỉnh/thành