[HN] Công Ty TEKNOWLEDGE Tuyển Dụng Kỹ Sư Technical Support Full-time 2025

NGUYEN THUY NGOC
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hà Nội

Here, your work drives real change, and your ideas help shape the future of technology. We invest in you with top- tier training, mentorship, and career development—ensuring you stay ahead in an ever- evolving world.
You’ll be part of a diverse and inclusive team where trust, teamwork, and shared success fuel everything we do. We push boundaries, using advanced technologies to solve complex challenges for clients around the world.
At TeKnowledge, your work makes an impact from day one. We partner with organizations to deliver AI- First Expert Technology Services thatdrive meaningful impact in AI, Customer Experience, and Cybersecurity. We turn complexity into clarity and potential into progress—in a place where people lead and tech empowers.
Why You’ll Enjoy It Here:

Thrive in an Inclusive Team – A culture built on trust, collaboration, and respect.
Work on Cutting- Edge Tech – AI, cybersecurity, and next- gen digital solutions.
Be Part of Something Big – A growing company where your contributions matter.
Make an Immediate Impact – Support groundbreaking technologies with real- world results.
We Care – Integrity, empathy, and purpose guide every decision.

We’re looking for innovators, problem- solvers, and experts ready to drive change and grow with us.

Technical Support Engineer

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

Provide technical guidance across teams by identifying areas requiring expertise on different modules of a solution to resolve cases.
Maintain documentation for all cases including queries, process steps, and resolutions consistent with customer commitments, prescribed protocols, and processes.
Escalate complex or atypical cases to higher- level technical support as needed.
Communicate with end users/system administrators/solution integrators via phone, email, and/or chat to identify, diagnose, and troubleshoot their needs, as well as set expectations and deliver guidance on resolving the issue.
Apply technical knowledge relevant to the solution using technical documentation and guidance from team members, technical leads, and subject matter experts to research and identify appropriate remediation steps.

REQUIREMENTS

You’re a fast learner interested in understanding our products.
You’re proficient in both written and oral English.
You’re customer- obsessed, take the initiative and exceed expectations.
You’re familiar with Dynamics 365 Operations, Dynamics 365 Business Central (ERP), Dynamics 365 Customer Engagement (CRM), and Microsoft Power Apps and Flows. (Điểm cộng)
You’re creative, adaptable and have strong problem- solving skills.

BENEFITS

Lương thưởng cạnh tranh.
Được đóng BHXH full lương
Khu vực làm việc sang xịn mịn
Đồng nghiệp siêu hòa đồng thân thiện cùng nhiều đãi ngộ hấp dẫn khác.

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 20/1/2026

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-15 15:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Công Ty TEKNOWLEDGE Tuyển Dụng Kỹ Sư Technical Support Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5452460. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGUYEN THUY NGOC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Kỹ sư technical tại tỉnh/thành