[HN] - Customer Service Executive/ Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TAM SƠN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Own the end- to- end customer service experience, collaboration with other departments (e.g. sales) and other Operations teams where necessary.
- Collect and analyze customer feedback, handle complaints to building strategies for improving the overall customer experience and fostering loyalty
- Tracking customer service KPIs and metrics
- Design WOW customer experience standard; conduct training to sales team and other key stakeholders.
- Respond to customer inquiries within working hours
- Develop and implement a strategy for customer service with the overall objective of improving customer satisfaction, operational efficiency and quality of service.

Yêu cầu công việc

* Competencies
- Cooperative attitude: Promote team spirit and solidarity and actively seek cooperation, both inside and extending beyond the team itself.
- Planning and organization: Plans, coordinates and direct various kinds of activities, both for himself/herself and for others. Works out systems or procedures that make it easier to achieve the goals.
- Leadership: Coaches and motivates staff and invoices them in the performance of the activities.
- Customer orientation: Anticipates customers’ wishes, goes the extra miles and is regarded as a constructive business partner.
- Result orientation: Make use of every opportunity to surpass the anticipated results and encourage others accordingly.
- Strategic thinking: Charts course within own professional area and provide ideas for the direction and development of the organization.
- Learning capabilities: Seeks and creates learning possibilities for himself/herself to develop and to learn from and with others. Helps and motivates others to learn.
- Change orientation: Encourages the necessary changes in own or adjoining professional areas and helps with their implementation.
* Qualifications
- Contact center and CRM technology: Extensively experience with deploying and managing / maintaining various front- end applications (e.g., Avaya, Cisco, Salesforce, etc.) and CRM platforms (Oracle, Microsoft, SAP, Salesforce, etc.)
- Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
- 3 years of proven working experience in customer service, customer experience
- University degree (Bachelor/Master) in economics, marketing, finance or equivalent
- Proficient in Microsoft Office 365

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 08:05:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] - Customer Service Executive/ Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4294003. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TAM SƠN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây