[HN] Tập Đoàn Kinh Doanh Căn Hộ Dịch Vụ Quốc Tế The Ascott Limited Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2024

Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

The Ascott Limited is a Singapore company that has grown to be one of the leading international lodging owner- operators. Ascott’s portfolio spans more than 180 cities across over 30 countries in the Asia Pacific, Europe, the Middle East, Africa, and the USA.

The Ascott Limited has been in Vietnam since 1994 and is known mainly through the Somerset brand of four big cities.

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full- time

Tính chất công việc

Toàn thời gian

JOB DESCRIPTION

Main Entrance Duties:

Provide warm hospitality to customers: greet all guests warmly and with enthusiasm, open and hold the main door when welcome and see off the guests
Assist guests with their requirements for taxi, direction, and information
Always present visible at the main entrance and lobby area

Customer Relations:

Establish a warm and personalized relationship with customers. Take care guests to ensure all guests have unforgettable experiences during their journeys with Somerset Grand Hanoi (from arrival to departure) Anticipate guests’ needs and take them into consideration. Coordinate with relevant people or concerned departments to meet the requirements of the guests
Provide information about the hotel&039;s facilities and services. Attempt to sell the hotel’s services as well as to promote the ASR Loyalty program to customers
Ensure the guest’s comfort and satisfaction by addressing inquiries or assisting in problem resolution when necessary

Other Responsibilities:

Assist Doorman and Runner to monitor and ensure a smooth traffic flow at the driveway
Be fully conversant with the hotel’s fire and life safety/ emergency procedures
Exercise caution and attention to identify any unusual activities or security risks
Ensure the entrance area is always clean and tidy
Inspect and report issues related to hygiene or order as needed
Immediately report any issues related to security or safety
Perform other reasonable duties assigned by the Guest Service Manager
Maintain the cleanliness of the hotel’s entrance and lobby area

Effective Interaction:

Communicate professionally with all levels of staff and customers
Adjust communication style to accurately reflect the hotel&039;s culture and values

REQUIREMENTS

- Able to converse well in English.
- Good coordination skills, meticulous, organized, neat, and diligent.
- Knowledge of Microsoft Office eg. MSWord and MSExcel.
- Candidates who can speak Korean or Japanese is an advantage and will be paid a language allowance
- Fresh graduates from the Hospitality University or/and Linguistic University (major: English) are encouraged to apply.

BENEFITS

- Attractive compensation package

- Nightshift allowance

- Annual health check
- PTI Health care 24/7
- 13th Month salary and Performance bonus
- Duty meals for staff at the Staff cafeteria daily & Parking card

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 31/3/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-26 16:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Tập Đoàn Kinh Doanh Căn Hộ Dịch Vụ Quốc Tế The Ascott Limited Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2024 - Mã tin đăng: 4914797. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây