[HN] Trung Tâm Tiếng Anh Vision Mentors Tuyển Dụng Full-time: Giáo viên Tiếng Anh, Thực Tập Sinh Giáo Viên Tiếng Anh, Kế Toán, Quản Lý Trung Tâm, Nhân Viên Lễ Tân 2025 (Thu Nhập: 8-30 Triệu/Tháng)

VISION MENTORS HR TEAM
Mức lương
8 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION
Địa điểm: Hà Nội - Loại hình công ty: Công ty nước ngoài - Lĩnh vực kinh doanh: Giáo Dục, Đào Tạo - Quy mô công ty: Nhỏ (< 49 người có BHXH) - Website: visionmentorsvn.com - Fanpage: fb.com/visionmentorsvn

Mission: Vision Mentors is a program that matches students with experienced and dedicated mentors to inspire young minds to learn, think and grow into thoughtful and goal-oriented individuals who have specific academic and professional goals. Our mentors will collaborate  reate viable and evolving roadmaps to reach intended targets.

Description: Vision Mentors provides students with guidance of school curricula, academic English proficiency for competitions and tests, weekly time management, skill building, physical exercises and fun activities. Mentors are responsible for assisting in academic guidance to reach target grades/scores for each semester and year. For students who have low English fluency, the main goal will be to increase overall English foundational skills: vocabulary, grammar, reading comprehension, essay writing and speaking. For fluent English speakers, mentors will guide students to reach higher academic test scores and develop professional skills.




Giáo Viên Tiếng Anh Full-time
Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn: Giáo viên, Trợ giảng; Khác - Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!; Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương: Từ 10 Triệu - Dưới 15 Triệu VNĐ / Tháng
JOB DESCRIPTION

Location and Schedule:

  • Working hours: 

    • Working hour: maximum 40 hours/week (2:00 - 9:00 PM Monday to Friday, 9:00 AM - 6:00 PM on Saturday)

  • The schedule may change during spring, fall, summer, and winter breaks.

  • Ciputra Campus: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.

  • My Dinh Campus: 3rd Floor, Keangnam Landmark 72, Pham Hung Street, Yen Hoa Ward, Hanoi

    Responsibilities:

    • Work with students to map out their weekly, monthly, and semester schedules.

    • Teach English for students from Elementary to Secondary.

    • Assist students in creating study guides for their school courses and assist in completing homework or assignments and studying for quizzes and exams.

    • Create academic and professional roadmaps with target goals after discussions with students and parents.

    • Help students grow in confidence and motivation in their studies and professional growth.

    • Other duties as assigned by Vision Mentors.

    REQUIREMENTS
    • Education level: Bachelor's Degree or above in Education, Social Science, Languages, etc.

    • Languague requirement: IELTS 7.0 or higher, or any equivalent qualifications. If you do not have any, you will have a brief assessment during your interview.

    • Strong academic understanding of English or math/science subjects.

    • Familiarity with STEM is an advantage.

    • Ability to work in groups and exhibit teamwork.

    • Strong organizational and problem-solving skills.

    • Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software and educational tools is an asset.

    BENEFITS
    • Salary range: 11,000,000 - 15,000,000 (Based on work experience).

    • Cross-cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do and grow.

    • Friendly, supportive English-speaking colleagues.

    • Opportunity to practice English, and join classes for skills training.

    • Competitive salary based on experience and qualifications

    • Performance bonuses are awarded twice a year.

    • 12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.

    • Tuition remission policy for employee's family members: up to 80% discount

    • Clear path for professional growth and advancement.

    • Performance review and raise every year.

    HOW TO APPLY
    • Submit your application via the APPLY NOW button below.
    • Deadline: 23:59 16/9/2025
    • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
    Thực tập sinh Giáo viên Tiếng Anh
    Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn: Giáo viên, Trợ giảng; Khác - Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng! - Mức lương: Từ 8 Triệu - Dưới 10 Triệu VNĐ / Tháng; Từ 10 Triệu - Dưới 15 Triệu VNĐ / Tháng
    JOB DESCRIPTION

    Location and Schedule:

    • Working hours: 

      • Working hour: maximum 40 hours/week (2:00 - 9:00 PM Monday to Friday, 9:00 AM - 6:00 PM on Saturday)

    • The schedule may change during spring, fall, summer, and winter breaks.

    • Ciputra Campus: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.

    • My Dinh Campus: 3rd Floor, Keangnam Landmark 72, Pham Hung Street, Yen Hoa Ward, Hanoi


    Responsibilities:

    • Assist teachers with lesson preparation by getting materials ready and setting up equipment.

    • Prepare instructional materials, test papers, scorecards, handouts, and other materials necessary.

    • Mark attendance of students and prepare weekly and monthly attendance reports of every student.

    • Observe the participation of students in individual and group activities.

    • Examine answer books, homework, assignments, and performance of students in other activities

    • Revising lesson material with students individually or in small groups.

    • Ensuring the classroom environment is safe and clean.

    • Overseeing students during non-classroom times including in-between classes, during lunch, and on-field excursions.

    • Collaborating with lead teachers to recognize issues students are facing and recommend solutions.

    • Documenting student progress and communicating with parents to keep them informed.

    • Performing other duties as needed or required.

    REQUIREMENTS
    • IELTS 7.0 or higher, or any equivalent qualifications. If you do not have any, you will have a brief assessment during your interview.

    • Opportunity to be promoted to a Regular Junior Mentor position after 9–12 months, based on performance and career aspirations.

    • Communication skills, including writing, and interpersonal conversation.

    • Organization and planning skills.

    • Collaboration and teamwork abilities.

    • Patience and empathy.

    • Compassionate, positive, and encouraging attitude.

    • Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software and educational tools is an asset.

    • Have a personal laptop.

    BENEFITS
    • Competitive salary based on experience and qualifications (7,000,000 - 9,000,000 VNĐ per month)

    • Friendly, supportive English-speaking colleagues.

    • Cross-cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do, and grow.

    • Opportunity to practice English, and join classes for skills training.

    • Performance bonuses are awarded twice a year.

    • 12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.

    • Tuition remission policy for employee's family members

    • Clear path for professional growth and advancement.

    • Performance review and raise every year.

    HOW TO APPLY
    • Submit your application via the APPLY NOW button below.
    • Deadline: 23:59 16/9/2025
    • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
    3 ứng viên
    Kế Toán Full-time
    Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn: Kế toán, Kiểm toán; Khác - Kinh nghiệm: Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương: Từ 8 Triệu - Dưới 10 Triệu VNĐ / Tháng; Từ 10 Triệu - Dưới 15 Triệu VNĐ / Tháng
    JOB DESCRIPTION

    Location and working hour:

    • Working Hour: 8:30 AM - 5:30 PM (Monday - Friday)

    • Location: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.


    Responsibilities:

    • Manage daily cash inflow and outflow; monitor monthly financial balance to ensure accurate and timely bookkeeping and documentation.

    • Process financial transactions, including issuing invoices, receipts, payment vouchers, etc.

    • Monitor and verify the validity and accuracy of financial documents, invoices, and contracts.

    • Organize and archive accounting records and documents in a systematic and complete manner.

    • Prepare internal financial reports on a weekly, monthly, and quarterly basis, including income & expenditure reports, receivables/payables, and operational costs.

    • Support the HR department in attendance tracking and payroll management.

    • Monitor, consolidate, and fulfill the center’s periodic tax obligations (e.g., PIT, VAT if applicable, quarterly/annual tax reports).

    • Perform other administrative and accounting tasks as assigned by the management

    REQUIREMENTS
    • Proficiency in English (IELTS 6.0+ or TOEIC 750+ is required).

    • 1–2 years of experience in an accounting role preferred; prior experience in the education or language center sector is a plus.

    • Bachelor’s or Associate’s degree in Accounting, Finance, or a related field.

    • Proficient in Google Sheets or Microsoft Excel; experience with accounting software is an advantage.

    • Detail-oriented, quick learner, honest, and highly responsible.

    • Strong communication and teamwork skills.

    BENEFITS
    • Competitive salary based on experience and qualifications (10.000.000 - 15.000.000 VND/month)

    • Friendly, supportive English-speaking colleagues.

    • Cross-cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do, and grow.

    • Opportunity to practice English, and join classes for skills training.

    • Performance bonuses are awarded twice a year.

    • 12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.

    • Tuition remission policy for employee's family members

    • Clear path for professional growth and advancement.

    • Performance review and raise every year.

    HOW TO APPLY
    • Submit your application via the APPLY NOW button below.
    • Deadline: 23:59 16/9/2025
    • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
    Nhân Viên Lễ Tân Full-time
    Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!; Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương: Từ 8 Triệu - Dưới 10 Triệu VNĐ / Tháng; Từ 10 Triệu - Dưới 15 Triệu VNĐ / Tháng
    JOB DESCRIPTION

    Địa điểm và thời gian làm việc:

    • Thời gian làm việc: 8:30 AM - 5:30 PM (Thứ 2 – Thứ 6), 9:00 AM - 12:00 PM (Thứ 7)

    • Địa điểm: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.


    Mô tả công việc:

    1. Điều phối học thuật & lớp học

    • Phối hợp với phụ huynh và giáo viên để sắp xếp lịch học, thông báo kịp thời khi có thay đổi.

    • Thông báo cho giáo viên về tài liệu giảng dạy và nhắc nhở họ chuẩn bị thiết bị lớp học trước giờ lên lớp.

    • Giám sát học sinh trong giờ giải lao hoặc giữa các tiết học.

    1. Hỗ trợ hành chính

    • Hỗ trợ nhập liệu, quản lý tài liệu và chuẩn bị tài liệu học thuật.

    • Duy trì hồ sơ học sinh chính xác, cập nhật và đảm bảo bảo mật thông tin.

    • Hỗ trợ tổ chức các cuộc họp nội bộ, hội thảo, tập huấn và các buổi họp phụ huynh – giáo viên.

    • Đảm bảo lớp học luôn sẵn sàng và quản lý vật tư (văn phòng phẩm, học cụ, đồ uống cho nhân viên).

    1. Lễ tân & vận hành

    • Luôn có mặt tại quầy lễ tân để chào đón và hỗ trợ học sinh, phụ huynh, khách đến một cách thân thiện và chuyên nghiệp.

    • Giữ khu vực lễ tân sạch sẽ và gọn gàng.

    • Điểm danh, ghi nhận giờ vào – ra của học sinh, hướng dẫn đến đúng lớp học.

    • Hỗ trợ đăng ký và tiếp nhận học sinh mới.

    1. Dịch vụ khách hàng & tư vấn

    • Trả lời điện thoại, email, tin nhắn (KakaoTalk, Zalo) và hỗ trợ giải đáp hoặc chuyển tiếp đến bộ phận phù hợp.

    • Sắp xếp bài kiểm tra đầu vào hoặc kiểm tra trình độ, đặt lịch tư vấn cho học sinh mới liên hệ đăng ký.

    • Xử lý thắc mắc hoặc khiếu nại của khách hàng, chuyển những vấn đề nghiêm trọng đến bộ phận liên quan.

    • Xây dựng và duy trì mối quan hệ tốt với học sinh và gia đình. 

    1. Hỗ trợ tuyển dụng và quản lý nhân sự

    • Hỗ trợ quy trình tuyển dụng sàng lọc hồ sơ, đăng tin, và đào tạo nhân sự mới.

    • Lưu trữ hồ sơ nhân sự, quản lý tài liệu liên quan.

    • Chuẩn bị báo cáo và phân tích dữ liệu nhân sự để hỗ trợ ra quyết định.

    • Xử lý các thủ tục thanh toán, tạm ứng, hoàn ứng với phòng kế toán.

    • Hỗ trợ tổ chức các sự kiện nội bộ của công ty.

    1. Các nhiệm vụ khác

    • Thực hiện các công việc khác theo phân công của ban quản lý để hỗ trợ nhu cầu học thuật và vận hành.

    REQUIREMENTS
    • Sử dụng thành thạo tiếng Anh (tương đương IELTS 6.5 trở lên) và/hoặc tiếng Hàn (tương đương TOPIK 4 trở lên).

    • Tốt nghiệp đại học từ các trường được công nhận.

    • Có tinh thần học hỏi và khả năng thích nghi với môi trường làm việc nhanh chóng và năng động

    • Kỹ năng giao tiếp tốt, bao gồm cả nói và viết

    • Kỹ năng tổ chức, lập kế hoạch, giải quyết vấn đề.

    • Khả năng làm việc nhóm và phối hợp tốt với đồng nghiệp.

    • Thành thạo MS Office, Google Workspace; nếu biết sử dụng phần mềm nhân sự là một lợi thế

    • Có laptop cá nhân

    BENEFITS
    • Mức lương cạnh tranh, tùy theo kinh nghiệm và năng lực (8.000.000 – 12.000.000 VNĐ/tháng).
    • Đồng nghiệp thân thiện, hỗ trợ và giao tiếp bằng tiếng Anh.
    • Môi trường làm việc đa văn hóa, năng động và sáng tạo, khuyến khích học hỏi, trải nghiệm và phát triển.
    • Cơ hội rèn luyện tiếng Anh và tham gia các lớp đào tạo kỹ năng.
    • Thưởng hiệu suất 2 lần/năm.
    • 12 ngày nghỉ phép/năm, các ngày nghỉ ốm và nghỉ lễ theo quy định của Bộ luật Lao động Việt Nam.
    • Chính sách ưu đãi học phí cho người thân của nhân viên.
    • Lộ trình thăng tiến và phát triển nghề nghiệp rõ ràng.
    • Đánh giá hiệu suất và xét tăng lương hằng năm.
    HOW TO APPLY
    • Submit your application via the APPLY NOW button below.
    • Deadline: 23:59 16/9/2025
    • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
    2 ứng viên
    Quản Lý Trung Tâm Tiếng Anh Full-time
    Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn: Dịch vụ khách hàng/ Vận hành; Hành chính, Nhân sự; Khác - Kinh nghiệm: Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương: Từ 20 Triệu VNĐ trở lên / Tháng
    JOB DESCRIPTION

    Location and Schedule:

    • Work schedule during school terms: 1PM - 9:30 PM Monday through Friday, 9 AM - 4 PM every other Saturday.

    • Work schedule during school breaks: 8:30 am - 6pm Monday to Friday.

    • Ciputra Campus: Shophouse A26, Sunshine City, Nam Thang Long Urban Area (Phase 2), Phu Thuong Ward, Hanoi.


    Responsibilities:


    • Manage all aspects of the center's day-to-day operations to ensure smooth delivery of services.

    • Monitor and optimize schedules for classes, teachers, and administrative staff.

    • Recruit, train, and conduct performance evaluation for staff, including teachers, academic coordinators, and administrative staff.

    • Ensure high levels of customer satisfaction by addressing student and parent feedback promptly and professionally.

    • Develop and maintain positive relationships with students, parents, and other stakeholders.

    • Organize events, workshops, or activities to enhance the student experience and promote the center.

    • Achieve enrollment and revenue targets by working closely with the sales and marketing teams.

    • Monitor key performance indicators (KPIs) such as student retention, attendance, and financial performance.

    • Collaborate with the academic team to maintain and improve teaching standards.

    • Regularly review student progress reports and implement interventions for improvement.

    • Other tasks assigned by Vision Mentors

    REQUIREMENTS
    • Language requirement: Good command of English (equivalent of IELTS 7.0 or higher) and/or Korean (equivalent of TOPIK 4 or higher).

    • Bachelor's degree from an accredited university (preferably in Business Administration, Education, or a related field).

    • 3+ years in a managerial role, preferably in the education or service industry.

    • Experience working in a language center or educational institution is highly desirable.

    • Ability to work effectively in a dynamic, fast-paced environment. 

    • Communication skills, including writing and interpersonal conversation.

    • Organization, planning, and problem-solving skills.

    • Collaboration and teamwork abilities.

    • Compassionate, positive, and encouraging attitude.

    • Proficiency in MS Office and Google Workspace; knowledge of designing software is an asset.

    • Have a personal laptop.

    BENEFITS
    • Competitive salary based on experience and qualifications (25.000.000 - 30.000.000 VND/month)

    • Friendly, supportive English-speaking colleagues.

    • Cross-cultural, dynamic, and fun working environment to learn, do, and grow.

    • Opportunity to practice English, and join classes for skills training.

    • Performance bonuses are awarded twice a year.

    • 12 days of annual leave, several days of sick leave, and paid holiday according to the Vietnamese labor code.

    • Tuition remission policy for employee's family members

    • Clear path for professional growth and advancement.

    • Performance review and raise every year.

    HOW TO APPLY
    • Submit your application via the APPLY NOW button below.
    • Deadline: 23:59 16/9/2025
    • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

    Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-12 06:20:02

    Xem thêm

    Đặc điểm công việc

    Hạn nộp hồ sơ
    01/10/2025
    Hình thức làm việc
    Toàn thời gian
    Cấp bậc
    Nhân Viên
    Kinh nghiệm yêu cầu
    Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
    Số lượng cần tuyển
    Đang Cập Nhật
    Ngành nghề
    Giáo dục - Đào tạo
    Khu vực
    Hà Nội
    Xem thêm
    Xem thêm
    Người tìm việc lưu ý:
    Bạn đang xem tin [HN] Trung Tâm Tiếng Anh Vision Mentors Tuyển Dụng Full-time: Giáo viên Tiếng Anh, Thực Tập Sinh Giáo Viên Tiếng Anh, Kế Toán, Quản Lý Trung Tâm, Nhân Viên Lễ Tân 2025 (Thu Nhập: 8-30 Triệu/Tháng) - Mã tin đăng: 5264334. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

    VISION MENTORS HR TEAM

    Quy mô: Cập nhật
    Trụ sở: Cập nhật

    Bí kíp tìm việc an toàn

    Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
    1. Dấu hiệu phổ biến:
    Hình ảnh 1
    Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
    Hình ảnh 2
    Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
    Hình ảnh 3
    Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
    Hình ảnh 4
    Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
    Hình ảnh 5
    Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
    Hình ảnh 6
    Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
    2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
    - Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
    - Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
    - Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
    Hotline: 0961.469.398

    Việc làm đã xem gần đây

    Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
    Thực tập sinh giáo viên tiếng anh tại tỉnh/thành