CÔNG TY CỔ PHẦN BỆNH VIỆN ĐA KHOA HOÀN MỸ CỬU LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cần Thơ; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Hospitality Manager is responsible for the effective operational management under Hospitality Division of the hospitals, to ensure Operational Heads of Hospitality Department achieve and exceed their revenue, Quality, Staff satisfaction and Guest satisfaction targets besides controlling budgeted expenses.

Plan, direct and coordinate the service delivery of all operational departments under Hospitality Division, to meet and exceed guest expectations.
Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis.
Hold regular briefings and communication meetings with the Hospitality HOD team.
Assist the development of meaningful, achievable hospital budgets related to Hospitality Division and other short and long- term company strategic goals.
Work in conjunction with the Director of Hospitality to actively manage key property issues (including capital projects; customer service; refurbishment & monitoring / upgrading services of the outsourced vendors).
Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed.
Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieved.
Performs other related duties as assigned.
Provide effective leadership to the hospital management team and team members to ensure targets are met and exceeded.
Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results.
Strives to improve service performance.
Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow- up actions to team as necessary.
Comply and exceed hospital and company Service Standards.
Coach and develop the Hospital base Heads of Department in- dotted reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hospital and company.

Yêu cầu công việc

Experience & Knowledge:
- Hands- on experience in customer service or sales
- Bachelor degree in hospitality management
- Knowledge of quality standards (e.g. ISO)
- Minimum 5 years of relevant experience working as hospitality manager
- Solid understanding of hospitality procedures and best practices
Skills and Mindset:
- Excellent organizational and leadership skills
- Proficient in MS Office and relevant software (e.g. ERP)
- Strong interpersonal skills and the ability to build relationships with stakeholders
- Outstanding Vietnamese & English communication (verbal and written)
- Excellent management, time- management, and pro- active in problem- solving autonomously skills

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 16:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4760051. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN BỆNH VIỆN ĐA KHOA HOÀN MỸ CỬU LONG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây