HR & Admin Staff

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH OLAM VIỆT NAM TẠI TIẾN NGA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Receptionist tasks:

Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.
Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.

Admin tasks:

Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
Other ad- hoc jobs assigned by managers.
Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
In charge of Zoom meeting
Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
Support all the ex- pats and co- workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
Order beverages and food for guests and expats when needed.

Internal Communication tasks:

Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.
Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.

Yêu cầu công việc

Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.
Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).
Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem- solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self- motivated, and enjoying the challenge
Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self- discipline
Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.
Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-19 17:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Admin Staff - Mã tin đăng: 4902909. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH OLAM VIỆT NAM TẠI TIẾN NGA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây