HR Officer ( Services)

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Oversees clinic- related activities and the Clinic room, ensuring compliance with health and safety requirements and providing proper support to employees when needed.
Additionally, oversees the issuance and management of bus passes via the QR code system for employees and vendor purchasing bus cards. Monitors and operates the transportation management application to track bus schedules, usage, and performance. Provides training and guidance to drivers and vendor coordinators on proper app usage to ensure accurate data and smooth daily operations.
Leads the coordination of employee transportation services to ensure seamless, reliable, and cost- efficient operations across multiple shifts and routes. Manages booking requests, vehicle allocation, and daily issue handling while maintaining accuracy and timeliness. Ensures vendor compliance with safety, maintenance, and insurance standards, and proactively drives service improvements. Collaborates with the HR Services Manager to implement transportation policies and optimize operational efficiency.
Employee Transportation & Clinic Coordination
• HR Administrative Support
Provides comprehensive administrative support for HR operations, including procurement of HR office supplies, control of incoming and outgoing correspondence, and document filing. Ensures that HR records, forms, and policy tracking are updated, accurate, and compliant with internal procedures, while maintaining confidentiality and accuracy in all records. Contributes to process improvement initiatives within HR to enhance administrative efficiency and employee experience.
• Attendance & Employee Access Management
Manages the employee fingerprint registration system to ensure accurate setup, updates, and secure data synchronization with the attendance system. Oversees timely removal or re- registration of fingerprints when required. Provides onboarding instructions to new employees to ensure full compliance with attendance procedures, and administers attendance cards as an authorized alternative when fingerprint use is not feasible.
• Other tasks are assigned by line managers.

Yêu cầu công việc

Minimum 2 years of experience in HR or administrative operations, preferably within a hospitality or large- scale organization.
College or Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
Must have the ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
Strong vendor coordination and service monitoring skills.
Good communication in both Vietnamese and English.
Excellent computer literacy, including Excel data handling and reporting.
Well organized, multitask, detail oriented, problem solving.
Strong organizational, analytical, and coordination skills with high attention to detail.
Service- minded, reliable, and able to work effectively in a fast- paced, 24/7 operational environment.
Must present a well- groomed appearance.

Quyền lợi

Services charges/ Phí dịch vụ
Health checkup/ Khám sức khỏe hàng năm
Training & Development/ Đào tạo trong nghề
Employee Shuttle Service/ Xe đưa rước
Uniforms/ Đồng phục
Insurance/ Bảo hiểm
Meal/ Cơm ca
Annual Leave/ Phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 12:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Officer ( Services) - Mã tin đăng: 5342380. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây