HR Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

This position is accountable for handling administrative requests and queries from Manager Office Administration to efficiently support employees in other Functions when required.
Responsibility
Overview
Make payments and manage office expense
• Coordinate with the Manager Office Management to ensure cost efficiency and compliance with approved budget.
• Make payment for office expenses including office rental, apartment rental to expatriates, car rental, electricity, water, internet, and telecommunications expenses
• Make payment for contracts on SAP/ERP
• Make payment for office supplies, equipment and stationery expenses
• Submit timely reports and prepare presentations/proposals on office expenses at the request of Manager Office Management
Perform clerical work, filing and controlling documents and sealing
• Ensure safety and accessibility in document filing
• Classify, archive legal and administrative records of the company
• Manage corporate seal and make stamping on certified documents according to the assignment of Manager Office Management
• Receive document hand- over from other departments
• Prepare monthly report on corporate seal publishment
Delivery

Yêu cầu công việc

Background / Experience
• Experience in Reception, Events is an advantage
• Knowledge on administrative and secretarial procedures, document processing software, records management, knowledge on templates and formats standardization
• Proficient in MS Office and office management software
• At least 1 year of experience in administration, customer service, secretary or similar roles
• Associate’s degree or higher in Economics/ Business Administration, Archives- Records Management or related fields
• English Proficiency
Specific job skills
• Good understanding of office management procedures
• Filing / document management skills (hard/soft copies)
• Office equipment supervising
• Customer service skills
• Excellent organizational and task management skills
Competencies
• Flexibility skills
• Communication skills
• Teamwork skill
• Analyzing, processing information and decisions making skills
• Time management and work planning skills
Mindsets & behaviors
• Builds relations
• Integrity, Professional and Ownership (Core values)
• Optimistic, open- mind
• Proactive and agile

Quyền lợi

Delivery benefits to employees, organize internal activities and maintain workplace cleanliness
Participate fully in training, internal sharing, communication programs and events organized by Company
and maintain workplace cleanliness
to employees, organize internal activities 20%
• Coordinate with the Receptionist to implement the benefit regimes
to all employees according to the company&039;s policies
• Support administrative team in organization of company’s events
when assigned
• Allocate work to Tea ladies, ensuring the office is always clean and
well- ordered.
• Perform other tasks at the request of Manager Office Management

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-08 13:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Specialist - Mã tin đăng: 4937969. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây