IT Helpdesk

WALL STREET ENGLISH
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Nghệ An; Đông Hòa, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

IT Support operation

Support users in using printers, projector, user cable
Work together with other IT support member in managing the IT equipment in IT stock, at Center and branches
Support users accessing to our company system with approval
Arrange and categorize IT equipment
Troubleshoot and provide the solution for users using printer, Projector, and peripherals
Install and effectively configure all hardware, software, systems, networks, printers, and scanners of the organization
Check and fix issues related to hardware and software in laptop/ PC of User
Installation and handover the laptop/ IT equipment with handover form

IT infrastructure, network, and software support

Provide rapid technical support (remote or on- site if needed) to users by troubleshooting problems related to network and system performance or disruption across all operating hours of the organization
Actively work in addressing Helpdesk tickets, including contacting suppliers or stakeholders for resolution within SLAs
Monitor and maintain all systems and networks, computers, software according to pre- determine schedule
Support the creation / removal of user accounts and manage access permissions in the various systems in compliance with the information security procedures in place

End- users’ guideline

Daily checklist and monthly check list
Guide newcomers using the system follow up the company standard, security, procedure

Yêu cầu công việc

Required Competencies

Excellent in problem- solving skills
English verbal and written communication
Honest and trustworthy
Ability to work in teams

Required Special Skills:

Knowledge about server infrastructure: VMware, Hyper- V, windows server, Linux
Basic and advanced knowledge about networking and network services: switching and routing, DHCP, DNS, IP LAN/WAN
Knowledge about Microsoft 365 and attached features and function

Quyền lợi

Dedicated academic management team support and training
Free access to our Wall Street English course
Competitive salary
Quality facilities and teaching resources
Annual Leave of 15 days & Premium Healthcare

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-21 10:30:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4439113. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây