IT Helpdesk

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG YODY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hải Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Customer Support:
- Receive and process customer support requests via phone, email, chat, and other channels
- Provide guidance and support on the use of company products and services
- Diagnose and resolve technical issues related to computers, networks, software, and other IT systems
- Enhance customer satisfaction by providing professional and attentive support

System Administration:
- Update and install software patches and new software as needed
- Monitor and supervise system performance, identify and resolve issues promptly
- Create hardware, software, and system documentation
- Administer and maintain computer systems, networks, and software

Process Automation:
- Develop and implement automation solutions that align with company needs
- Analyze and automate service processes to improve efficiency
- Utilize automation tools to reduce request processing time and increase productivity

Reporting:
- Propose process and service improvement solutions based on collected data
- Collect and analyze data related to Service Desk operations
- Prepare regular performance reports, including: number of requests, handling time, customer satisfaction levels, etc

- Working hours: 8:00 AM to 5:00 PM (Monday through Saturday), with Sundays off.

Yêu cầu công việc

Knowledge:
- 3+ years of experience working in IT, with a focus on Service Desk
- Ability to present and communicate performance reports effectively
- Understanding and application of ITIL, ITSM (especially implementation)
- Knowledge of computer system, network, and software administration
- Understanding of network system design

Skills:
- Fluency in using computers and office software applications
- Basic English communication skills
- Proficiency in using Service Desk support tools (e.g., ITIL4, Jira, Zendesk, etc.)
- Problem- solving skills and strong analytical thinking
- Excellent communication and customer service skills

Qualities:
- Customer- centric approach, always striving to deliver the best customer experience
- Ability to work independently and as part of a team
- Highly responsible, meticulous, and detail- oriented
- Fast learner and adaptable to new work environments

Quyền lợi

A dynamic, open, and inclusive work environment that promotes a culture of learning.- Trust and empowerment for you to engage with and address real- world challenges from the market.- A fast- track career development path with competitive compensation.- Year- end bonuses based on business performance.- Special policies from YODY (Tet gifts, internal purchase discounts, etc.).- Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance.- Provided accommodation in Hai Duong City, with daily transportation between Hanoi and Hai Duong.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 17:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4625251. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 45 hồng quang thành phố Hải dương

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây