IT Helpdesk

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG YODY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hải Dương; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Support:
- Diagnose and resolve technical issues related to computers, networks, software, and other IT systems
- Receive and process customer support requests via phone, email, chat, and other channels
- Enhance customer satisfaction by providing professional and attentive support
- Provide guidance and support on the use of company products and services

System Administration:
- Update and install software patches and new software as needed
- Monitor and supervise system performance, identify and resolve issues promptly
- Administer and maintain computer systems, networks, and software
- Create hardware, software, and system documentation

Process Automation:
- Utilize automation tools to reduce request processing time and increase productivity
- Analyze and automate service processes to improve efficiency
- Develop and implement automation solutions that align with company needs

Reporting:
- Prepare regular performance reports, including: number of requests, handling time, customer satisfaction levels, etc
- Propose process and service improvement solutions based on collected data
- Collect and analyze data related to Service Desk operations

- Working hours: 8:00 AM to 5:00 PM (Monday through Saturday), with Sundays off.

Yêu cầu công việc

Knowledge:
- Understanding and application of ITIL, ITSM (especially implementation)
- Ability to present and communicate performance reports effectively
- Knowledge of computer system, network, and software administration
- Understanding of network system design
- 3+ years of experience working in IT, with a focus on Service Desk

Skills:
- Basic English communication skills
- Problem- solving skills and strong analytical thinking
- Excellent communication and customer service skills
- Proficiency in using Service Desk support tools (e.g., ITIL4, Jira, Zendesk, etc.)
- Fluency in using computers and office software applications

Qualities:
- Highly responsible, meticulous, and detail- oriented
- Ability to work independently and as part of a team
- Customer- centric approach, always striving to deliver the best customer experience
- Fast learner and adaptable to new work environments

Quyền lợi

- A dynamic, open, and inclusive work environment that promotes a culture of learning.
- Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
- Year- end bonuses based on business performance.
- A fast- track career development path with competitive compensation.
- Trust and empowerment for you to engage with and address real- world challenges from the market.
- Provided accommodation in Hai Duong City, with daily transportation between Hanoi and Hai Duong.
- Special policies from YODY (Tet gifts, internal purchase discounts, etc.).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 01:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4386051. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 45 hồng quang thành phố Hải dương

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây