IT Helpdesk & Support Officer

CÔNG TY TNHH AUROMEX VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Biên Hòa, Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Core Competency1. Customer Focus2. Integrity3. Continuous Learning4. Sustainability
Key Tasks and responsibilities1. Participating in planning and deploying Information Technology Plan to align with company business strategies.2. Performing the effectiveness of the overall computer and digitalize systems in the company.3. Installing the provision of IT infrastructure services, such as business applications, local and/or wide area networks, IT security and telecommunications.4. Serving as the first point of contact for users seeking technical assistance over the phone or email.5. Determining the best solution based on the issue and details provided by users.6. Managing broad range of installation, upgrade, rollouts and troubleshootingprojects for windows based.7. Providing help desk support quickly and appropriately, troubleshooting any all software/hardware/network issues that arise both onsite and remotely, primarily coming in the form of e- mail, phone calls, or helpdesk web portal8. Troubleshooting any incidents by recording detailed information from users and relaying it to supervisor/IT Manager for further assistance.9. Maintaining current and actuating inventory of technology hardware, software and resources.10. Installing and configuring all office PCs to run at optimal levels.11. Maintaining the disaster recovery procedures and plans are implementedaccording to the guidelines so that systems and data are well backed up.12. Contracting the IT activities, operations by collaborating with other departments and divisions13. Creating employee training materials and procedures to teach in- house workers proper software and hardware protocols.14. Instructing and training end- users regarding computer literacy15. Maintaining inventory of hardware/software technical library.16. Documentation the support technician performance weekly, reporting to upper management.17. Performing the other tasks as per assigned.18. Monitoring systems operations related to IT infrastructure, troubleshooting problems that arise and keeping the system running smoothly. This includes creating reports and other documentation outlining of findings and solutions.19. Taking immediate action once the problems or difficulties occur.20. Reporting all parties concerned once the problems or complaints were found.21. Identifying and suggestion possible improvements on procedures

Yêu cầu công việc

Education:
Bachelor’s Degree, preferably in Computer Science, Information System Management or related field.
Experience:
 Having good technical knowledge and be able to communicate effectively to understand
 Being customer- oriented and patient to deal with difficult users.
the problem and explain its solution.
 Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products.
 Having prior experience in multi- national companies.
 At least 3- 5 years of working experiences.

Quyền lợi

Trong và ngoài nước
Laptop
KPI, tháng 13
Hàng năm
Iphone
Nha khoa, BHSK
16 ngày
HCMC
- Performance- based KPI bonuses and 13th- month salary.- Comprehensive healthcare benefits, including dental care and health insurance.- 16 days of annual leave.- Opportunities for training and business trips both domestically and internationally.- Provided work laptop and iPhone.- Annual company trips and team- building activities.- Office located in Ho Chi Minh City.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-19 23:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/07/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Biên Hòa, Đồng Nai
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk & Support Officer - Mã tin đăng: 5133746. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AUROMEX VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây