IT Service Desk - Associate

CÔNG TY TNHH PWC (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Responsibilities:
- First Point of Contact: Serve as the initial point of contact for end- users seeking technical assistance.
Issue Resolution: Diagnose and resolve technical hardware and software issues or escalate complex problems to the appropriate teams.
- End- User Communication: Keep end- users informed of the status and progress of their service requests.
- User Training: Offer guidance and training to end- users to help them effectively utilize technology resources.
- Ticket Management: Manage service requests, incidents, and problems in a timely and efficient manner, adhering to defined service level agreements (SLAs).
- Documentation: Create and maintain detailed records of incidents, service requests, and resolutions within the ticketing system.
Technical Knowledge: Stay up- to- date with technological advancements, best practices, and the organization&039;s technology solutions.
- Team Collaboration: Collaborate with Level 2 support teams to resolve more complex technical issues.
Adherence to Policies: Follow established IT policies, procedures, and standards.

Yêu cầu công việc

Work experience:
- Able to work under pressure.
- Familiarity with the ServiceNow platform will be an added advantage.
- Effective cross- functional IT skills and experience working collaboratively with global teams (e.g. service delivery, product engineering).
- Ability to clearly and effectively communicate in English (both oral and written).
- A team player with excellent interpersonal skills.
- Analytical, results- oriented and ability to work in a dynamic working environment.
- 1- 3 years experience working in an application support team in a managed service and/or IT service desk environment.
Education:
- TOEIC, IELTS or other certification
- Bachelor degree in Information Technology/Computer Science from a recognised university.
- ITIL foundation, MCSA, CCNA, Data, Python, ML, Automation- Robotics will be an added advantage.

Quyền lợi

Laptop, professional training international environment
13th month salary and bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-12 19:20:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Service Desk - Associate - Mã tin đăng: 3926986. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PWC (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây