IT Support

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM TẠI THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Managing Local DNS/DHCP/File server/Firewall for day- to- day operations to support Business.
Hands- on handling of IT Ticket resolutions on ITIL- based framework, maintaining systems compliance and audits as per COPC, ISO 27001 etc. standards & ensuring 100% contract compliance.
Installation of encryption software on all the desktop/laptops to ensure we are compliant to IT & Customer security policies.
Deliver efficiencies by contributing to Global Projects including automation by tracking & completing site- specific actions/projects on time.
Hands- on experience on End- user computing devices like Desktops, Laptops, Hard Phones, Wifi devices, etc. on both Hardware and software aspects.
Hardware – expertise in identifying & replacing faulty components for deskside, servers, Video Conferencing equipment etc.
Excellent knowledge and understanding of Network, Server & Voice infrastructure for strong troubleshooting & problem resolution skills like Ping & Tracert Analysis, End user Avaya voice troubleshooting, Active Directory Group Policy troubleshooting, DNS resolution, IP config troubleshooting etc., Hub room and Data Center Structured Cabling.
Identify & report possible/potential exposures that may lead to fraud/non- compliance. Ensure 100% compliance to IT & business processes & org policies.
Software- OS level troubleshooting in Win 10 & Win 11, MS Office 2013 & Above package, Outlook config, One Drive, Softphone, Antivirus troubleshooting, HDD to HDD Imaging / Ghosting, Printer, Scanner, Bio Metric, Data Encryptions, VPN troubleshooting, Wifi Config, Video Conferencing. Firmware updates for deskside equipment like Cisco, Avaya, and IP phones.
Ensure patch deployment on desktops, compliance management are up to date.
Achieving and Maintaining high IT VOC scores.
Onboarding New Accounts, managing Ramp Up & Ramp Downs, Account Movements & capturing new client requirements to work with the solutions teams & get it implemented & manage client visits
Management of site/accounts SLA, SLO with IT stakeholders and business operations.
Troubleshooting & co- ordination for high impact/severity issues & communicating real time updates to the related team.
Coordinate with the FM team for site- specific requirements related to UPS, Gensets, DC access etc.)

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s Degree/Technical Diploma. Certifications: MCSE
2- 5 Years of relevant experience in an Enterprise IT Environment
Experience in solving IT equipment problems (both software and hardware) for end users such as: Desktop computers, laptops, desk phones, network devices (wifi devices)
Troubleshooting MS Office package 2010 and above
Identify the potential issues and escalate to relevant tech teams to prevent them.
Effectively interact with IT team and various teams to provide solutions to complex technical issues
Excellent Proven skills in Customer & Client Management, Problem Management, Incident Management, Change Management, RCA & Ticket Analysis.
Able to work independently, adaptable when working in a team and have problem solving skills.
Knowledge on Server, Networks and Linux
Hands on experience on Desktops & Laptops, thin client, both windows software and hardware.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-21 12:30:14

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support - Mã tin đăng: 4202932. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM TẠI THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây