IT Support

HOIANA RESORT & GOLF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Technician, Service Desk will be the 1st point of technical resource for users, ensuring solutions of escalated issues are achieved with a suitable outcome. The role is focused upon day to day delivery of technical support within a fast-paced environment with attention to detail and accuracy. The nature of the business requires a high level of problem-solving ability, time management and initiative.

Duties may include but not limited to:
Taking ownership of incidents and managing them in a logical and methodical manner
Ensuring all incidents are progressed & cleared within SLA – escalating to other internal and external teams as appropriate
Installing and supporting Windows Desktops in a workgroup or Active Directory domain
Troubleshooting, diagnosing and repairing or replacing computer hardware
Troubleshooting, diagnosing and resolving 1st level incidents
Following network security procedures for the purpose of Adds, removes, and changes for network users
Documentation and updating knowledgebase
Establishing and maintaining contact with vendors for support and problem resolution
Proactively contribute to continuous service improvement through identification of process improvements and problem prevention
Managing faults through their entire lifecycle from the first point of contact through to resolution, proactively keeping the customer informed of progress
Identifying and recommend solutions for repeat issues or service risks into service management teams
Ensuring effective management of issues raised via telephone, email, self-service and face to face and handling the resulting incidents or service requests, using agreed incident management and request fulfilment processes
Conducting IT trouble/incident ticket reviews
Investigating documentation for resolution of known problems
Monitoring server and network services and escalating through given workflow procedure

Yêu cầu công việc

 +3 years of professional IT Support experience desired
 Strong technical knowledge in:
 Strong problem- solving abilities;
 Windows OS
 Flexibility and adaptability in a dynamic environment
 Ability to work independently as well as within a collaborative team setting
 Must have excellent customer service skills with an ability to demonstrate patience, tact, and respect
 Personal computers, printers, and network equipment
 Ability to work well under pressure and tight deadlines
 Effective verbal and written communication skills with an ability to communicate issues and resolutions to all levels of the organization;
 Proven track record of continual service improvement and ticket management
 General network troubleshooting
 Skilled in first line incident diagnosis and resolution
 MS Office 365

Quyền lợi

Professional and multicultural working environment
Big- scale project in central Vietnam
Career Development Opportunity
Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-26 11:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/06/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
5
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Duy Xuyên, Quảng Nam
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support - Mã tin đăng: 5137415. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA RESORT & GOLF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây